شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

پرداخت وام 650 میلیون ریالی به خیرین

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از پرداخت وام به خیرین جهت رفع مشکلات مددجویان به میزان ۶۵۰ میلیون ریال خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از پرداخت وام به خیرین جهت رفع مشکلات مددجویان به میزان ۶۵۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور ضمن قدردانی از خیرین و نیک اندیشان شهرستان اظهار داشت :خیرین بازوان توانمندی در کنار کمکهای دولتی هستند تا بتوان مشکلات نیازمندان را مرتقع نمود.

ایشان خاطر نشان ساخت : نحوه مشارکت خیرین به دو طریق است که یک مدل آن  اهداء  مستقیم کمکها  و نحوه دیگر آن، دریافت وام کارگشایی به نام نیازمندی خاص است . این وام ها در زمینه های رفع مشکلات ضروری از قبیل درمان، تحصیل، تهیه لوازم مصرفی، تهیه مسکن، آزادی زندانیان معسر واجد شرایط، کمک به تامین اشتغال و خودکفایی و سایر هزینه های ضروری افراد نیازمند در نظر گرفته شده است که خیرین پس از درخواست و تایید مددکار خانواده ، این وام به حساب مددجو و یا نیازمند مورد نظر پرداخت شده و مددکار نحوه مصرف آن را نیز راستی آزمایی می نماید.

این مقام مسوول افزود: با توجه به راه اندازی صندوق قرض الحسنه ولایت، سپرده گذاری شهروندان و خیرین در این صندوق میتواند راهگشای بسیاری از مشکلات قشر نیازمند جامعه باشد.

دلاور تصریح کرد : طی سال ۹۴ و نه ماهه سال جاری تعداد ۳۲ فقره پرونده وام خیرین به مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال به منظور رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان پرداخت گردیده است .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “پرداخت وام 650 میلیون ریالی به خیرین”

  1. […] پرداخت وام ۶۵۰ میلیون ریالی به خیرین – میلاد لارستان […]

  2. […] پرداخت وام ۶۵۰ میلیون ریالی به خیرین – میلاد لارستان […]

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین