شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15
با یک بُرد شیرین خارج از خانه رقم خورد

تداوم صدرنشینی استقلال لارستان در لیگ برتر فوتبال فارس

میلاد لارستان: تیم استقلال لطیفی لارستان توانست با کسب یک بُرد شیرین خارج از خانه برابر حریف شیرازی خود صدرنشینی اش در لیگ برتر فوتبال استان فارس را تداوم بخشد.

تیم استقلال لطیفی لارستان توانست با کسب یک بُرد شیرین خارج از خانه برابر حریف شیرازی خود صدرنشینی اش در لیگ برتر فوتبال استان فارس را تداوم بخشد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در آخرین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال استان پهناور فارس، تیم استقلال لطیفی این شهرستان توانست با غلبه بر تیم شهید وفایی شیراز به صدرنشینی خود در نیم فصل دوم این دوره از رقابت ها ادامه دهد.

این بازی که نخستین بازی تیم استقلال لارستان در دور برگشت بود در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار که تیم قدرتمند لارستانی توانست با گلهای حامد معصومی و پیمان روستا ۲ بر صفر برابر حریف خود به پیروزی دست یابد.

تیم استقلال لارستان با کسب این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و فاصله اش با تیم های دوم جدول رده بندی یعنی لیدوما ممسنی و عقاب شیراز به ۴ امتیاز افزایش یافت.

به گزارش فارس پس از این تیم ها، شهید باقری گویم با ۲۱، امیرکبیر ممسنی با ۲۰، پرسپولیس جهرم و گلستان فاروق با ۱۸، شهید وفایی شیراز با ۱۱، هلال احمر گراش و پادنا میمند با ۹ ، المهدی(عج) کوار با ۷ و پرسپولیس شیراز با ۵ امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تداوم صدرنشینی استقلال لارستان در لیگ برتر فوتبال فارس”

  1. سعيد گفت:

    سلام تشکر فراوان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین