جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
معاون ستاد عالی کانون های مساجد کشور:

در بازدیدهای نظارتی منطقه ویژه لارستان را مورد نظارت قرار میدهیم

معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون های مساجد کشور گفت: در بازدید های نظارتی منطقه ویژه لارستان را هم مورد بازرسی و نظارت قرار خواهیم داد و در میان راه نیز به کانون های بین راه نیز سرکشی خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور که در استان فارس سخن می گفت در سخنانی اظهار داشت: در بازدید های نظارتی منطقه ویژه لارستان را هم مورد بازرسی و نظارت قرار خواهیم داد و در میان راه نیز به کانون های بین راه نیز سرکشی خواهیم کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از شبستان،  مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در جمع پرسنل دبیرخانه های کانون های مساجد فارس گفت: شما افسران جنگ نرم هستید و وظیفه افسر جنگ نرم اینست که تهدید را به فرصت تبدیل کند.

وی با اشاره به تاریخ معاصر و ابتدای انقلاب اسلامی، افزود: زمانی که دشمن بعثی، کشور ایران را مورد هجمه قرار داد که یک تهدید بود و مردم به رهبری امام راحل (ره) این تهدید را به فرصتی تبدیل کردند که هنوز بعد از مدت سال های زیادی از دفاع مقدس، فرصت های آن ملموس حس می شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه سفرهای نظارتی به استان ها می تواند تصمیم گیری های ستاد را در عمل به ما نشان دهد، تاکید کرد: در بازدید های نظارتی منطقه ویژه لارستان را هم مورد بازرسی و نظارت قرار خواهیم داد و در میان راه نیز به کانون های بین راه نیز سرکشی خواهیم کرد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین