یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان

5 بیمارستان حوزه دانشکده علوم پزشکی لارستان خیرساز است

میلاد لارستان: رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: هر ۵ بیمارستان مستقر در حوزه دانشکده علوم پزشکی لارستان توسط خیرین ساخته شده است که این مهم یکی از بی نظیرترین اتفاقات در حوزه بهداشت و درمان است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: هر ۵ بیمارستان مستقر در حوزه دانشکده علوم پزشکی لارستان توسط خیرین ساخته شده است که این مهم یکی از بی نظیرترین اتفاقات در حوزه بهداشت و درمان است.

به گزارش میلاد لارستان؛ عاطفه رئوفی در آئین تجلیل از خیرین سلامت شهرستانهای لارستان و خنج که در تالار وحدت شهر لار با حضور مدیرکل روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، مدیرعامل مجمع خیرین استان فارس، نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از خیرین با همت شهرستانهای لارستان و خنج برگزار شد، اظهار داشت: نیک ورزی و خیراندیشی یک سنت نهادینه شده در مردم خطه لارستان بزرگ است.

وی با تحسین برانگیز خواندن فعالیت خیرین در حوزه سلامت، بهداشت و درمان در منطقه لارستان، افزود: هر ۵ بیمارستان مستقر در حوزه دانشکده علوم پزشکی لارستان توسط خیرین ساخته شده است که این مهم یکی از بی نظیرترین اتفاقات در حوزه بهداشت و درمان است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه تمامی ۱۴ پایگاه ۱۱۵ خدمات رسان در حوزه فوریت ها و اورژانس ای جاده ای خیرساز است، تصریح کرد: در یکسال گذشته بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان پروژه های عمرانی در سطح لارستان بزرگ کلید خورده که بیش از ۸۰ میلیارد تومان آن توسط خیرین با همت منطقه تأمین شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “5 بیمارستان حوزه دانشکده علوم پزشکی لارستان خیرساز است”

  1. ناشناس گفت:

    متاسفانه قادر نيستيد دانشگاه علوم پزشكي بگيريد

  2. لاری گفت:

    این پنج. بیمارستان. را. نام. ببرید. در کجا. هستند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین