جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10
از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور :

500میلیون ریال جهت اتمام سالن ورزشی کرمستج اختصاص یافت

برای اتمام سالن ورزشی کرمستج مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور اختصاص داده شد.

برای اتمام سالن ورزشی کرمستج مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور اختصاص داده شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با حضور حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و برخی مسئولان شهرستان ، مسائل و مشکلات مردم روستای کرمستج از بخش مرکزی لارستان بررسی شد.  در این نشست ابتدا ابوطالب محبی از معتمدین محلی، اهم مشکلات و درخواست های این روستا را

اجرای طرح هادی

عدم وجود سالن ورزشی

لزوم وجود اینترنت پر سرعت

نصب دستگاه دیجیتال

ضعیف بودن شبکه تلویزیونی

و غیره عنوان کرد. در ادامه ناصر زائری رئیس بنیاد مسکن لارستان در سخنانی اظهار داشت: در این روستا تاکنون ۳۶۰ میلیون تومان تسهیلات وام مقاوم سازی منازل به متقاضیان پرداخت شده است و ۹۹۴ جلد سند مالکیت منازل هم با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک لارستان صادر و تحویل صاحبان منازل گردیده است. وی ادامه داد: همچنین در این روستا تعداد ۳۷۰ قطعه زمین در شهرک به افراد واجد شرایط و فاقد زمین واگذار گردیده است که این افراد یک سال و نیم فرصت دارند که منازل خود را بسازند.

محمدمهدی صادق نژادان مدیر مخابرات لارستان هم در این نشست گفت: در این روستا اینترنت پر سرعت به ۱۰۰۰ پورت افزایش پیدا کره است که متقاضیان می توانند، خدمات اینترنت پر سرعت را از طریق تلفن ثابت دریافت نمایند. وی ادامه داد:همچنین انتقال دیتا نیز از طریق فیبر نوری انجام می گیرد و مشترکین می توانند با سرعت بالا از این ظرفیت هم استفاده نمایند.

جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی  با بیان اینکه برای اتمام سالن ورزشی روستا مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور اختصاص داده شده است؛خاطر نشان کرد: با وجود کمبود اعتبار همچنان سعی خواهیم کرد با منابع موجود کارها را مدیریت کرده و با همکاری و تعامل سایر دستگاه های اجرایی، شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر روستاها در سال های آینده باشیم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین