جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

راه‌اندازی انجمن سالمندان و بیماران MS در لارستان

رئیس اداره بهزیستی لارستان گفت: با پیگیری‌هایی که در حال انجام است انجمن جهان‌دیدگان و کانون بیماران MS در شهرستان لارستان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی لارستان با اشاره به اینکه در لار و بخش اوز کانون بیماران ذهنی فعال است، گفت: با پیگیری‌هایی که در حال انجام است انجمن جهان‌دیدگان و کانون بیماران MS در شهرستان لارستان راه‌اندازی می‌شود.

لیرضا بال‌افکن در مصاحبه با میلادلارستان بابیان اینکه در مرکز سالمندان مهرشهر لار ۷۰ سالمند از شهرهای مختلف نگهداری می‌شوند، اظهار داشت: این مرکز به‌صورت شبانه‌روزی و هیات‌امنایی اداره می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در لار و بخش اوز کانون بیماران ذهنی برای ارائه خدمات به بیماران فعال است، افزود: امید می‌رود با پیگیری‌هایی که در حال انجام است انجمن جهان‌دیدگان و کانون بیماران MS در شهرستان لارستان راه‌اندازی شود تا بتوان خدمات بهتری را به این بیماران ارائه کرد.

رئیس اداره بهزیستی لارستان در مورد ایجاد کار برای معلولان نیز گفت: بنا به قانون باید سه درصد از شغل‌های دولتی به معلولان برسد که اگر این اتفاق بیفتد گام مؤثری برای اشتغال این افراد صورت می‌گیرد.

این مسؤول به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به معلولینی که دارای توانمندی خاصی هستند اشاره و تصریح کرد: کارفرمایانی که از افراد معلول استفاده می‌کنند، می‌توانند از تسهیلات برای ایجاد شغل پایدار استفاده کنند و حتی به‌منظور تشویق کارفرمایان بیمه این افراد توسط اداره بهزیستی پرداخت می‌شود.

بال‌افکن از احداث ساختمان اورژانس اجتماعی با کمک بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی‌زاده لار خبر داد و افزود: این پروژه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۸۰۰ میلیون تومان در حال اجراست و امید می‌رود تا خردادماه سال ۹۶ به پایان برسد.

رئیس اداره بهزیستی لارستان بابیان اینکه نیروی موردنیاز اورژانس اجتماعی جذب و در آینده‌ای نزدیک این مرکز در شهر خور به‌طور موقت راه‌اندازی می‌شود، یادآور شد: در حال حاضر برای این مرکز سه کارشناس ارشد روانشناسی بالینی و عمومی و تعدادی نیز به‌منظور پرستاری و خدمات مددکاری جذب و در حال طی مراحل آموزشی هستند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “راه‌اندازی انجمن سالمندان و بیماران MS در لارستان”

  1. AVI گفت:

    Msala Mikhan Che Komaki Be Bimarane MS Konand ?

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین