پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال فارس

استقلال لطیفی لارستان برای کسب دهمین بُرد به ممسنی سفر می کند

میلاد لارستان: در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان فارس، تیم صدرنشین استقلال لطیفی لارستان برای کسب دهمین پیروزی خود در این فصل به مصاف نماینده شهرستان ممسنی می رود.

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان فارس، تیم صدرنشین استقلال لطیفی لارستان برای کسب دهمین پیروزی خود در این فصل به مصاف نماینده شهرستان ممسنی می رود.

به گزارش میلاد لارستان؛ هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان فارس در روزهای جمعه ۱۷ دی ماه و یکشنبه ۱۹ دی ماه در شهرهای مختلف پیگیری می شود.

در نخستین بازی این هفته، تیم صدرنشین استقلال لطیفی لارستان از ساعت ۱۴ روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه شهید لشگری ممسنی به مصاف تیم رده چهارمی «لیدوما» این شهر می رود.

در سایر بازی های هفته چهاردهم در روز جمعه تیم هلال احمر گراش میزبان پادنا میمند خواهد بود، پرسپولیس جهرم از تیم شهید باقری گویم میزبانی می کند و گلستان فارق به مصاف عقاب شیراز می رود.

دو بازی پایانی این هفته نیز در روز یکشنبه بین تیم های پرسپولیس شیراز و امیرکبیر نورآباد و همچنین شهید وفایی شیراز با المهدی(عج) کوار برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ تا پایان هفته گذشته تیم استقلال لطیفی لارستان با ۲۹ امتیاز از ۱۳ بازی در صدر قرار دارد و تیم های عقاب شیراز و امیرکبیر ممسنی به ترتیب با ۲۵ و ۲۳ امتیاز در رده های دوم و سوم تعقیب کنندگان این تیم لارستانی هستند.

همچنین در نیمه دوم جدول رده بندی تیم های المهدی(عج) کوار، هلال احمر گراش و پرسپولیس شیراز به ترتیب با ۱۰، ۹ و ۵ امتیاز در رده دهم تا دوازدهم قرار گرفته اند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۸:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین