شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برآورد 4 میلیارد ریالی خسارت زلزله به راههای شهرستان خنج

میلاد لارستان: مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از برآورد ۴ میلیارد ریالی خسارت زلزله به راههای شهرستان خنج خبرداد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از برآورد ۴ میلیارد ریالی خسارت زلزله به راههای شهرستان خنج خبرداد.

به گزارش میلاد لارستان ، در پي زمين لرزه ي اخير در شهرستان خنج مهندس محمدرضا باقري فرد مديركل راه و شهرسازي لارستان آخرين جزئيات از عملكرد راهداران و خسارات وارد شده به حوزه ي راه را تشريح كرد:

باقري فرد اظهار داشت : پس از خشم امروز زمين در شهرستان خنج اكيپ هاي متعدد راهداري از اين اداره كل همگام با ساير نهاد ها و سازمان ها در نخستين دقايق از اين اتفاق در منطقه حضور پيدا كردند .

وي با بيان اينكه به منظور امداد رساني و در صورت نياز تسريع در بازگشايي محورها ، پاكسازي محيط و انجام بخشي از كارهاي عمراني كارواني متشكل از انواع دستگاه هاي سنگين و نيمه سنگين راهسازي و راهداري جهت آماده باش به منطقه اعزام شدند و دو دستگاه ماشين سنگين جهت حمل اقلام مورد نياز مصرفي مردم در اختيار هلال احمر قرار گرفت .

باقري فرد در ادامه خاطرنشان كرد: پس از ارزيابي و بازديد هاي مديريت راهداري و كارشناسان اين اداره كل متاسفانه مشاهده شد يك پل ٨ متري در محور خنج – اسلام آباد مورد خسارت واقع شده و ترك هايي در روسازي و جسم راه ، طرفين پل و نيز پايه هاي پل صورت گرفته است .

وي با اشاره بر اينكه برآورد خسارت وارده از سوي كارشناسان ٤ ميليارد ريال تخمين زده شده ، افزود: نياز است مرمت و مقاوم سازي در آن صورت پذيرد.

مديركل راه و شهرسازي لارستان همچنين از احساس مسئوليت مهندس تكاور مديركل راه وشهرسازي فارس نيز كه آمادگي خود را با اداره كل راه وشهرسازي لارستان و اعزام اكيپ راهداري به شهرستان خنج اعلام كرده بود، تقدير و تشكر نمود.

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین