شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

مردم و مسئولین در راستای تقویت حجاب مجاهدت کنند

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با اشاره به وضعیت نامناسب پوشش امروز جوانان، گفت: لازم است که مردم ومسئولین درراستای تقویت امر حجاب مجاهدت داشته باشند.

امام جمعه لارستان با اشاره به وضعیت نامناسب پوشش امروز جوانان، گفت: لازم است که مردم ومسئولین درراستای تقویت امر حجاب مجاهدت داشته باشند.
به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام والمسلمین موسوی خرم امام جمعه لارستان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری علیه السلام  در تکمیل مباحث عوامل تقویت معنویت و اخلاق سخنانی ایراد نمودند.
وی قرآن وتوسل را پناهگاه جوانانی دانست که با  بن بست های روحی ،فکری ومعنوی مواجه می شوند وبا توصیه به خواندن ادعیه های وارده درهرصبح  وتوسل به معصومین گفت:توسل به معنای نزدیک شدن به خداوند با انجام اعمال نیک ویا انتخاب یک وسیله است که لازمه یک توسل موفق آن توسلی است که همراه با تقوا باشد.
حجت الاسلام موسوی خرم بصیرت ، روشن بینی و حکمت را از آثارهای داشتن تقوا در دنیا دانست و افزود: اگر انسان تقوا پیشه کند و به وسوسه شیطان  مبتلا نشود ،خداوند گناهان او را می پوشاند و کاری می کند که  ملکوت را مشاهده کند.
این عالم دینی تقوا را لازمه رشد جامعه اسلامی دانست و تاکید کرد: تقوا و اخلاص شهدا باعث شد که حکمت برزبان آنان جاری شود وسخنانی را برزبان آورند که باورش سخت باشد واگرانسان تربیت شده آداب دینی نباشد وتقوا نیز نداشته باشد و به جایی برسد ضررآن بیشتر خواهد بود .
امام جمعه لارستان در بخش دیگری از خطبه ها پای بندی مردم به اعتقادات دینی را موجب وادار کردن استعمار گران به کشف حجاب دانست و تصریح کرد:اجرای طرح استعماری کشف حجاب سلیقه ای وعادی نبود بلکه در چارچوب  یک طرح جامع استعماری بود که با کمک استعمار گران در ایران انجام گرفت و انگلیسی ها آن چیزی که مانع رسیدن به اهداف نامشروع خود می دانستند اعتقادات دینی و پای بندی مردم به دین بود و به همین خاطر طرح جامعی را آماده کردند تا از جامعه ایران دین زدایی کنند که  کشف حجاب و مطرح کردن مسائلی در عرض دین مانند جشن های ۲۵۰۰ ساله و کورش و.. آغاز این حرکت خباثت آلود بود.
وی درادامه با اشاره به وضعیت نامناسب پوشش امروز جوانان خاطر نشان کرد: لازم است که مردم ومسئولین درراستای تقویت امر حجاب مجاهدت داشته باشند چراکه دشمن هجمه فرهنگی سنگینی را آغاز کرده است و آن اهدافی را که با تحریم وجنگ نتوانسته به آن برسدرا ازطریق فرهنگ دنبال می کند.
در خاتمه موسوی خرم ۲۲ دی سالروز تشکیل شورای انقلاب بفرمان حضرت امام خمینی ره را گرامی داشتن و با ابراز همدردی با  زلزله زدگان مردم شهرستان خنج جهت هرگونه کمک به مردم این شهرستان اعلام آمادگی نمودند.
گفتنی است پس از اتمام نمازجمعه راسخی معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان درراستای فرمایش امام جمعه لارستان حجه الاسلام والمسلمین موسوی خرم مبنی برلزوم پاسخگویی مسئولین به سوالات ونیازهای مردم به عنوان اولین مسئول به سوالات جمعی ازنمازگزاران پاسخ دادند.
خبرنگار: روابط عمومی دفتر امام جمعه لارستان
نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین