شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

رنگ گنبد «مسی» مسجد امام علی(ع) به طلایی تغییر می یابد!+عکس

میلاد لارستان: رنگ گنبد «مسی» مسجد امام علی(ع) به «طلایی» تغییر مییابد.

رنگ گنبد «مسی» مسجد امام علی بن ابی طالب(ع) به «طلایی» تغییر می یابد. به گزارش میلاد لارستان؛ چند روزی است که در نمای اطراف گنبد «مسی» رنگ مسجد امام علی بن ابی طالب(ع) شهر لار با داربست و کیسه های آبی رنگ دیده می شود.

بنا بر شنیده ها از برخی اعضای هیأت امناء این مسجد، قرار است گنبد «مسی» رنگ مسجد امام علی(ع) با هزینه ۶۰ میلیون تومانی یک نیک اندیش به رنگ طلایی تغییر یابد! هر چند ثواب انجام این کار نیک بر کسی پوشیده نیست، اما آنچه در نخستین دیدگاه به ذهن می رسد ان است که ای کاش برای این سرمایه های گران مایه خیرین اولویت بندی می شد و از صرف هزینه های بی مورد خودداری صورت می گرفت.

مثلا می شد با این ۶۰ میلیون تومان با احداث چند مغازه در ادامه مغازه های موجود متصل به این مسجد، علاوه بر ایجاد منبع درآمد برای مخارج مسجد برای چند نفر ایجاد اشتغال کرد یا …..

یک توصیه: از ریش سفیدان و به ویژه خیرین گرامی تقاضا می شود در جهت صرف هدفمند سرمایه های مادی و معنوی خود در انجام امور عام المنفعه از افراد اهل فن، دلسوز و به خصوص جوانان مشورت شود.

masjed-04

masjed-01

masjed-02

masjed-03

خبرنگار: حسن فراست

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۵:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

8 Responses to “رنگ گنبد «مسی» مسجد امام علی(ع) به طلایی تغییر می یابد!+عکس”

  1. احسان خنجي گفت:

    مگه حرم امام هستش که ميخوان طلايي رنگ کنن

  2. سعید باقریه گفت:

    باسلام
    خیّر عزیز خدا خیرت بدهد، خدا روزیت را افزون کند، برای چه این هزینه باید صرف گنبد مسجد شود؟!!!

    به ولله در این شهر کارتن خواب داریم، فقیر داریم، کسانی را داریم که خرج دانشگاه و مدرسه را به زور فراهم میکنند.

    کسانی که به خاطر نداشتن مقدار اندکی سرمایه، نمیتوانند برای خودشان شغل ایجاد کنند.

    بنده و افرادی امثال بنده که کار فرهنگی میکنند ، به خاطر نداشتن مقداری سرمایه با خون دل کار میکنیم. ولله با طلایی کردن گنبد مسجد، اهالی مسجد زیاد نخواهند شد، کیفیت نماز تغییر نخواهد کرد، بهتر است فرهنگ سازی شود که مردم مسجد را بنام مقدس حضرت علی علیه السلام نام ببرند نه با رنگ کردن گنبد!

    مگر اسم مسجد متبرک به نام علی ابن ابی طالب نمی باشد، علی به کمک فقرا میشتافت، دست نیازمندان را میگرفت. افکار و منش علی علیه السلام فراتر از رنگ کردن گنبد مسجد بود.

    این حرفا از سر دلسوزیت، حرف جوانان امثال بنده است. امیدوارم بر ما خورده نگیرید.

    ان شاءالله هرکجا که هستید موفق باشید و در پناه حضرت حق

  3. .... گفت:

    با عرض پوزش اما این اسمش خیر نیست اصلا اون زمانی اسم خیر میگذارن روش که نیاز باشه نه برای رفاه طلبی و زیبایی این کارو انجام بدن دستشویی میلیونی کلی تشریفات اصلا اینا نیاز نیست این از بی علمی و چشم و هم چشمی میاد

  4. یییییی گفت:

    دقیقا…. ای کاش خیرین میدونستن که ثواب کمک به ایجاد شغل هزار برابر بیشتر از تغییر رنگه… آدمی که نماز خون باشه رنگ طلایی یا مسی یا … براش فرق نداره

  5. ناشناس گفت:

    اینها همش خود نمایی است بجای گنبد برید خونه یازمین برای چهار نفر که ندارن تهیه کنید اینا ثواب است نه گنید مناره خاک تو سرون بکونن برای خود نمایی این کار‌رامیکنن شهروند لاری از شعر قدیم

  6. محمودی گفت:

    به خدا قسم جز در رنگ گنبد چه فرقی بین گنبد با رنگ مسی و گنبد با رنگ طلا هست .با این موضوعات فرهنگ نماز و عبادت گسترش پیدا نمیکنه .

  7. ناشناس گفت:

    مسجد خانه خداست واسم عوض کردن خود نمایی است

  8. غلامرضا گفت:

    با سلام اگه یه بدبختی بره پیشش آون کسی که داره این کارو بگه دارم میمیرم اگه مثلا خدای ناکرده بگه احتیاج به عمل دارم حاضر نیست یک ریال هم بده به قران همش ریا است کسب اگه نماز خون باشه براش چه فرقی می کنه با این کارها باعث میشه جوان ها از شما زده نمی شن نه اعوذباله از دین زده میشن هیچ کمکی بهتر از کمک به خلق نیست خدا کنه همه درک این و داشته باشیم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین