جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

در اولین جلسه ستاد دهه فجر لارستان چه گذشت؟

در اولین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان با حضور فرماندار ویژه لارستان و مسئولین منطقه، دستورات لازم در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر دهه فجر ۹۵ صادر شد.

در اولین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان با حضور فرماندار ویژه لارستان و مسئولین منطقه، دستورات لازم در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر دهه فجر ۹۵  صادر شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی در اولین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان در سخنانی اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی شهرستان براساس اعتقادی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و خارج از آن وظیفه ذاتی و اداری خود، با انگیزه هر چه بیشتر برنامه های دهه پرفروغ فجر را متنوع تر، بهتر، پربارتر و پرشورتر از سال های قبل برگزار کنند.

حسنی ضمن تأکید بر تشکیل کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان افزود: ادارات شهرستان در این ایام عملکرد این نظام مقدس را به مردم ارائه نمایند و یا حتی این عملکرد بصورت مقایسه ای با زمان قبل از انقلاب صورت پذیرد.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین ادارات شهرستان گزارش های خود را بصورت هماهنگ ، متعادل و متوازن برای مردم تشریح و در همه موضوعات روشنگری و آگاهی بخشی داشته باشند،چرا که دهه فجر فرصتی است تا اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت را برای مردم به صورت ملموس بیان کرد.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب اصلاً قابل مقایسه نیست و ما در زمان قبل از انقلاب در همه حوزه ها وابسته به بیگانگان بودیم.

وی خطاب به رؤسای ادارات شهرستان تأکید کرد: در ایام اله دهه فجر، مسئولین و مدیران ادارات شهرستان در مساجد، حسینیه ها و اماکن عمومی حضور یابند و بصورت چهره به چهره با مردم دیدار نمایند و درد دل ملت را بشوند و در راستای مرتفع نمودن مسائل و مشکلات آنها قدم بردارند.

معاون استاندار فارس بیان کرد: همچنین در این ایام برنامه های اجرایی در سطح شهرستان درراستای امیدآفرینی ،همدلی وهمزبانی، ولایت مداری، خودباوری و اقتصاد مقاومتی و غیره باشد.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: لارستان در روزهای ۱۳ – ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه سال جاری میزبان برگزاری جشنواره سرود رضوی کشوری در روستای کورده از بخش مرکزی می باشد. لذا همه ادارات در این خصوص با دست اندرکاران امر برگزاری این جشنواره همکاری نمایند،چرا که این کار بزرگ نیازمند همکاری و حمایت همه جانبه مسئولین شهرستان لارستان است، تا این برنامه در خور شأن منطقه لارستان برگزار گردد.

وی در پایان سخنانش به ضرورت استفاده از ظرفیت های بومی شهرستان در اجرای برنامه های فرهنگی در ایام اله دهه فجر امسال تأکید کرد.

مسعود راسخی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان هم در سخنانی از تمامی ادارات شهرستان خواست در ایام دهه فجر دست آوردهای نظام و انقلاب را برای مردم تبیین نمایند. وی همچنین از اعضای ستاد دهه فجر شهرستان خواست در اجرای برنامه ها فعالتر عمل کنند و متنوع تر از سال های قبل برنامه ها اجرایی نمایند. راسخی همچنین خواستار ارائه عملکردهای شاخص نظام در سطح هر دستگاه و مجموعه اداری در این دوره گردید.

علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه لارستان هم خواستار ارسال پروژه های افتتاحی دهه فجر به این فرمانداری گردید و یادآور شد: در این ایام برنامه ریزی مناسب از تابلوها و امکانات تبلیغی در سطح شهرستان متعلق به دستگاه های اجرایی جهت انتقال پیام ها و ارزش های فرهنگی انقلاب اسلامی و عملکرد ادارات مربوطه صورت پذیرد.

در ادامه محسن حجتی مدیر روابط عمومی فرمانداری و دبیر ستاد دهه فجر شهرستان لارستان نیز روسای کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر ۹۵ را معرفی نمود و از آنها خواست که نسبت به برگزاری جلسات و برنامه ریزی در طول دهه فجر همت نمایند و گزارش آن را به فرماندای ارسال کنند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین