شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
فاجعه ای دیگر:

ایرانی‌ها بیش از پیش اهل بزک شدند…/سن آرایش به کمتر از ۱۴ سال رسیده

سالانه بیش از ۸۵۰ میلیون دلار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق وارد کشور می شود در حالیکه واردات رسمی در ۸ ماهه نخست امسال کمتر از ۵۰ میلیون دلار بوده است.

مدیریت نظارت بر موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا ودارو گفت: ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه است اما آمارهای جدید حاکی از آن است که ایران، گوی سبقت را از عربستان ربوده و مقام اول را در خاورمیانه به خود اختصاص داده است.

شهریار مستوفی،مدیریت نظارت بر موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا ودارو در خصوص میزان مصرف فرآورده های آرایشی در کشور گفت: مصرف روز افزون فرآورده های آرایشی و بهداشتی، این صنعت را به یکی از پرسودترین و جذابترین صنایع در دنیا تبدیل کرده است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس، وی با اشاره به اینکه رشد سالانه مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران حدود ۱۲ درصد است گفت: ۸۰ تا ۹۰ درصد لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت قاچاق و تقلبی وارد کشور می شوند.

مستوفی افزود: سالانه بیش از ۸۵۰ میلیون دلار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق وارد کشور می شود در حالیکه واردات رسمی در ۸ ماهه نخست امسال کمتر از ۵۰ میلیون دلار بوده است.

وی با اشاره به اینکه سن استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران به کمتر از ۱۴ سال رسیده است گفت: سالانه بیش از ۱/۲میلیارد دلار از بازار ۲/۷میلیارد دلاری خاورمیانه به کشور ما اختصاص دارد.

میلادلارستان: خانواده های لارستانی، نظارت بیشتری داشته باشید….

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین