جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بنا نداریم طرح عمرانی جدیدی در فارس آغاز کنیم

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان فارس که دیروز در نهاد رئیس جمهور برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: این جلسه فرصتی است که…

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان فارس که دیروز در نهاد رئیس جمهور برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: این جلسه فرصتی است که مسئولان دولتی، غیر دولتی و فعالان اقتصادی دور هم جمع شوند و توانایی‌‌ها و ظرفیت‌های توسعه

استان را مطرح کرده و نسبت به عملکرد آنها جامه عمل بپوشاند.

وی افزود: یکی از اهداف دولت از برگزاری این نشست‌ها قبل از سفر استانی این بوده که ظرفیت‌های استان مربوطه به طور کامل و از نظر کارشناسی و دقیق جمع‌آوری شده و روی میز قرار بگیرد و بدین وسیله مسئولان و کارشناسان برنامه‌ها و یا پروژه‌های عمرانی آن استان را براساس اولویت‌ها، مشخص، پیگیری و عملیاتی کنند.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: ما در این جلسات همچنین از نظر و دیدگاه‌های نمایندگان مجلس استان مربوطه بهره‌مند می‌شویم و آنها را نیز از برنامه‌های توسعه‌ای دولت در استان در جریان قرار می‌دهیم تا آنها نیز نقطه‌نظرات خود را بیان کنند.

شریعتمداری با اشاره به بودجه ۹۴ اظهار داشت: امروز در دولت تصویر روشنی از اقداماتی که می‌خواهیم در استان فارس انجام بدهیم طبق بودجه عمومی و عمرانی کشور مشخص است که این ویژگی می‌تواند ما را در برنامه‌ریزی‌های آینده و درازمدت یاری کند.

وی با تأکید براینکه طرح‌های نیمه‌کاره بسیار زیادی در استان فارس وجود دارد که نیازمند همکاری بخش خصوصی برای تکمیل این طرح‌ها است، افزود: ما بنا نداریم طرح جدیدی را در استان فارس آغاز کنیم مگر اینکه ضرورتی از دیدگاه دولت و مردم و مسئولان استانی وجود داشته باشد. بنابراین تمام سعی‌مان این است که طرح‌های نیمه‌تمام براساس اولویت‌ها و نیازمندی‌های مردم تکمیل و به بهره‌برداری رسد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت در تعامل با فعالان بخش خصوصی و در استفاده از منابع غیر دولتی در استان‌ها و در کشور هیچ محدودیتی قائل نشده است، گفت:‌ ما می‌خواهیم روند توسعه استان‌ها را بیش از گذشته شتاب بخشیم که ان‌شاءالله بتوانیم با عملیاتی کردن برنامه‌های دولت شاهد توسعه خوب و برابری در کشور باشیم.

شریعتمداری با اشاره به اینکه با توجه به سفرهای استانی که در دولت گذشته انجام شده تعهدات مالی حدود ۱۲هزار میلیارد تومان برای این استان وجود دارد، افزود: از این میزان تعهدات مالی استان فارس حدود ۸ هزارو ۷۲۲ میلیارد تومان محقق نشده و حدود هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از تسهیلات بانکی که قرار بود اجرایی شوند محقق نشده است.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از جتوب پرس وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با سفر رئیس جمهور به استان فارس تصمیم‌گیری‌های خوبی در جهت توسعه اقتصادی و آبادانی این استان اتخاذ شود و این استان شاهد تحولات چشم‌گیر در بخش‌های گوناگون باشد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین