شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8
رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان مطرح کرد

کمبود 500 تخت بیمارستانی در شهرستان لارستان

میلاد لارستان: رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: براساس آمار وزارت بهداشت، شهرستان لارستان ۵۰۰ تخت بیمارستانی کمبود دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: براساس آمار وزارت بهداشت، شهرستان لارستان ۵۰۰ تخت بیمارستانی کمبود دارد.

به گزارش میلاد لارستان؛ عاطفه رئوفی در یک نشست خبری ضریب اشتغال تخت های بیمارستانی زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان را پیش از اجرای طرح تحول سلامت نزدیک به ۶۰ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر در برخی از روزها به لحاظ تعداد تخت ها دچار کمبود هستیم.

وی با بیان اینکه در مجموع ۴ بیمارستان مستقر در حوزه استحفاظی دانشکده علوم پزشکی لارستان ۲۶۶ تخت فعال بیمارستانی وجود دارد، تصریح کرد: با احداث بیمارستانهای خصوصی در منطقه لارستان، مردم به نوعی مجبور به استفاده از خدمات این بیمارستان ها می شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با تأکید بر اینکه تا زمانی که به لحاظ تخت های بیمارستانی در بخش دولتی این شهرستان به رتبه ایده آل نرسد نباید مردم را مجبور به استفاده از بیمارستانهای بخش خصوصی کرد، افزود: براساس آمار وزارت بهداشت، شهرستان لارستان ۵۰۰ تخت بیمارستانی کمبود دارد.

رئوفی به کلنگ زنی ۸۸ پروژه بهداشتی در نقاط مختلف لارستان با کارکردهای مرکز بهداشتی درمانی، خانه بهداشت، تسهیلات زایمانی، اورژانس، خانه پزشک و غیره اشاره کرد و یادآور شد: تا پیش از پایان سال جاری ۵ مورد از این پروژه ها به بهره برداری می رسد که به صورت مشارکت خیرین و دولت در حال احداث است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

7 Responses to “کمبود 500 تخت بیمارستانی در شهرستان لارستان”

  1. محمدیان گفت:

    سلام
    لطفا به ایشون بگین شما که بخاطر آنکالی بخش دیالیز ماهی ۱۵ میلیون می گیری بهتر اول خودتون به بخش مراجعه کنی و بیماران رو ویزیت کنی تا باعث فوت شون نشی .. دیگه ما تخت بیمارستانی نمی خواهیم

  2. A گفت:

    قانون مدیرت بیمارستانها می گوید به ازای هر ۱۰۰۰ نفر یک تخت بیمارستان لازم است. الان لارستان تعداد تختها کاملا استاندارد است. مشکل باید از جای دیگری حل شود. سوء مدیریت باعث می شود که کمبود تخت احساس کنید. چون به خاطر افزایش درآمدزایی بیمارستان عکسهای رادیولوژی، آزمایشات و بستری های غیر ضروری، انجام میشه.

  3. ناشناس گفت:

    من هم موافقم مشکل تخت نیست سومدیریت ونداشتن پزشکی که خیال همه راحت باشه از داشتن علم وتجربه در زمینه درمانهای تخصصی مشکل خیلی اساسی است که مردم را به شهرهای اطراف میکشونه

  4. ناشناس گفت:

    سرکار خانم دکتر رسیدن به خیر شما کی حضور دارید ما که هر وقت کار داریم شما در یک کشور خارجی تشریف دارید

  5. ن گفت:

    خسته نباشید خانوم دکتر !!!!!
    همه مردم میدونن بیمارستان کمبود داره ، نیاز به یادآوری نبود،شما واسه است شهر چیکار کردید…؟؟؟

  6. ناشناس گفت:

    سلام بنظر من هم پرسنل ، امکانات و تجهیزات خوبی در مجموعه علوم پزشکی لار داریم ولیکن مدیریت خوبی بر مجموعه حکمفرما نیست و بایستی بنحوی اصلاح بشه

  7. ناشناس گفت:

    این مطلب ربطی به جامعه نداره اگه راست میگن خودشون پیگیر اجرایی شدن بشن ضمنا اگه مدیریت درست بر مجوعه باشه خیلی از مشکلات قابلد حله

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین