شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

محور جویم–مبارک آباد-جهرم؛ زمینه ساز تحولی بزرگ در منطقه

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، از شروع مطالعات جاده ی محور جویم – مبارک آباد- جهرم خبرداده و انجام آن را زمینه ساز تحولی بزرگ در منطقه بیان نمود. به…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، از شروع مطالعات جاده ی محور جویم – مبارک آباد- جهرم خبرداده و انجام آن را زمینه ساز تحولی بزرگ در منطقه بیان نمود.

به گزارش لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، مهندس باقری فرد اظهار داشت: پس از درخواست های مکرر مردم و مسئولین محلی  منطقه توانستیم از طریق اداره کل راه وشهرسازی لارستان و همراهی و مساعدت نمایندگان مردم لارستان ، جهرم و فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی مکاتباتی را با وزارت راه وشهرسازی صورت دهیم و بحمدلله کار مطالعات جاده ی محور جویم – مبارک آباد- جهرم را شروع کنیم .

وی افزود : از آنجا که این محور جزء راه روستایی محسوب شده و دارای نقاط پر حادثه وکم عرض و فاقد شانه راه بود را به مشخصه ی راه اصلی که دارای توجیه اقتصادی است ، تغییر داده و از این طریق می تواند ۴ شهرستان لارستان ، جهرم ، فیروزآباد و قیر را از محوری دیگر به هم وصل کند و زمینه ساز تحولی بزرگ برای منطقه باشد .

باقری فرد با تاکید بر اینکه این محور برای توسعه ی پدافند غیرعامل در منطقه محاسنی را به همراه خواهد داشت ، افزود : طول مسیر ۱۲۵ کیلومتر خواهد بود و باتوجه به هموار بودن راه در این محور مردم منطقه جویم و توابع آن نیز می توانند از این مسیر تردد نمایند .

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین