جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مطرح کرد

توجه مقام معظم رهبری به منطقه لارستان

میلاد لارستان: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، گفت: به دلیل ارتباط صمیمی مقام معظم رهبری با حضرت آیت‌الله سید عبدالعلی آیت‌اللهی(ره) منطقه لارستان بسیار موردتوجه ایشان است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، گفت: به دلیل ارتباط صمیمی مقام معظم رهبری با حضرت آیت‌الله سید عبدالعلی آیت‌اللهی(ره) منطقه لارستان بسیار موردتوجه ایشان است.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام سیدرضا موسوی در همایش انقلابیگری رمز پیشرفت انقلاب اسلامی که با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس علما، طلاب، روحانیون ائمه جمعه و جماعات تشیع و تسنن جنوب استان پهناور فارس، مسئولین و جمعی از معتمدین و خیرین در تالار وحدت شهر لار برگزار شد، ضمن تبریک دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: زمانی که ملتی بر محور یک رهبر حلقه زد، می تواند کارهای بزرگی همچون انقلاب اسلامی به وجود آورد.

وی با تأکید بر نقش برجسته حضرت امام خمینی(ره) در آگاهی دهی و هدایت مردم، افزود: امام خمینی(ره) با تسلط بر دلها، رشته ای از ایمان و محبت را بر گردن ملت افکند و باعث پیروزی انقلاب شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه هر ملتی با هر دین و مذهبی که بخواهد به پیروزی و هدفش برسد می بایست وحدت داشته باشد، تصریح کرد: امام(ره) به پشتوانه مردم مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاد و ایشان توانست جهان اسلام را بیدار کند.

وی با اشاره به اینکه انقلابی صحبت کردن و چگونه برابر مستکبرین ایستادن را به مردم آموخت، ادامه داد: آمریکا و دنیای غرب با تصورات واهی هیچگونه خیالی نسبت به نابودی طاغوت و حکومت شاهنشاهی را نداشتند.

حجت الاسلام تقوی با یادآوری برخی از شعارهای دوران انقلاب، عنوان کرد: مردم با جان و دل، رشادت و ایثار و شجاعت پا به پای امام(ره) در صحنه ایستادند و با تکیه بر مکتب فقه و فقاهت و مرجعیت در مسیر پیروزی انقلاب حرکت کردند.

این کارشناس دینی بیان کرد: در خطه لارستان بزرگ نیز مردم با تبعیت از خاندان بزرگ آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) که در فرهنگ سازی جنوب کشور نقش بسیار مهمی داشتند همراه با سراسر ایران در راه پیروزی انقلاب اسلامی حرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز مرزها را درنوردیده است، تصریح کرد: کشورهای بحرین، سوریه، عراق، لبنان، فلسطین اشغالی، یمن و غیره به پاخاسته اند و این به جهت بذر بیداری بود که امام(ره) در دلها افشاند و بیدار شدند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با برشمردن گوشه هایی از جنایت داعشی ها، سلفی ها و تکفیری ها در کشورهای مسلمان آنان را جدای از دین مبین اسلام دانست و یادآور شد: مردم شیعه و سنی می بایست قدر وحدت و یکدلی خود را بدانند و متوجه باشند که در صورت نفوذ تفکر وهابی و تفرقه افکن در زندگی مردم نتیجه ای جز اختلاف، ناامنی و پشیمانی در پی نخواهد داشت.

وی با محکوم کردن جنایات داعشی ها با حمایت آل سعود در کشورهای مسلمان، ادامه داد: کسی که معتقد به کتاب قرآن و پیغمبر اسلام است هیچگاه دچار تفکرات افراطی موجود در بین شیعیان و اهل سنت نمی شود.

حجت الاسلام تقوی با گرامیداشت آیات عظام سیدعبدالعلی آیت اللهی(ره)، سیدمجتبی موسوی لاری(ره) و حجت الاسلام سیدمجتبی نوربخش، گفت: این علما برای خدمت به مردم آمده بودند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خطاب به مردم شیعه و سنی برای قدرشناسی از علما و بهره گیری از وجود آنان، افزود: به دلیل ارتباط صمیمی مقام معظم رهبری با حضرت آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی(ره) منطقه لارستان بسیار مورد توجه ایشان است و به طور جدی پیگیر تعیین امام جمعه این شهرستان پس از رحلت حضرت آیت الله آیت اللهی بودند که این نشان از توجه رهبر معظم انقلاب به لارستان است.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “توجه مقام معظم رهبری به منطقه لارستان”

  1. محسن گفت:

    قربان رهبرمعظم وحضرت آقا/جونومو-شوفدا/

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین