سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

«خانواده مطهر» در لارستان راه اندازی می شود

نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت گسترش خانواده مطهر و همچنین راه‌اندازی شعبه این طرح در لارستان برگزار شد.

نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت گسترش خانواده مطهر و همچنین راه‌اندازی شعبه این طرح در لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل  از ایکنا  نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت گسترش خانواده مطهر و همچنین راه‌اندازی شعبه این طرح روز گذشته با حضور مسئولان ستاد اقامه نماز شهرستانی و استانی در لارستان برگزار شد.
عبدالله حمیدی، دبیر ستاد اقامه نماز لارستان در این نشست گفت: بحمد الهی همه ادارات و ارگان‌های شهرستان در امر نماز، پیش‌قدم بوده و همكاری بسیار خوبی با این ستاد دارند. وی از گسترش نشست‌های خانواده مطهر در بین دانش‌آموزان و اولیای آنان خبر داد و گفت: آمادگی داریم برنامه‌های خانواده مطهر را به صورت تخصصی دنبال كنیم.
در این جلسه حجت‌الاسلام شریف حسینی، مسئول روابط عمومی ستاد اقامه نماز و مدیر خانواده مطهر استان فارس نیز مطالبی درخصوص لزوم اهمیت به صیانت از خانواده‌ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بیان كرد و گفت: فرهنگ صیانت از خانواده باید فراگیر شود و هر كدام از آحاد جامعه در درجه اول خود را موظف به صیانت از خانواده خود بدانند.
یادآور می‌شود، در ادامه این نشست در خصوص راه‌اندازی شعبه خانواده مطهر در شهرستان لارستان و راهكارهای لازم در خصوص صیانت از خانواده بحث و تبادل نظر شد.
نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین