یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

گاز به فیشور، محلچه و شهرک صنعتی اوز رسید

با حضور معاون سیاسی استانداری فارس ، فرماندار ویژه لارستان و مدیر عامل شرکت گاز استان فارس مشعل گاز درروستای فیشور و محلچه و شهرک صنعتی اوز لارستان روشن شد.

مشعل گاز درروستای فیشور و محلچه و شهرک صنعتی اوز لارستان روشن شد . به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛بمناسبت دهه فجر و در  مراسمی با حضور مهندس هادی پژوهش معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، سید احمد احمدی زاده مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری، آزادی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری فارس، علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری،محمدی مدیر عامل گاز استان فارس، آتش فراز بخشدار اوز،ائمه جمعه و جماعات، مسئولین و قشرهای مختلف مردم، گازرسانی به ۲ روستای فیشور و محلچه از بخش اوز لارستان، با روشن کردن مشعل گاز در سالن اجتماعات روستای فیشور رسما مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این مراسم جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار داشت: مردم فیشور و در کل مردم لارستان ، مردمی با فرهنگ و مشارکت جو و مردمی هستند که علی رغم توانمندی های اقتصادی و فرهنگی که دارند، پایبند به تمامی ابعاد اجتماعی به شهر و روستای خود هستند و در هر کجای ایران و جهان که باشند معمولاً توانمندیهای اقتصادی خودشان را در راه رشد و توسعة شهر و روستا بکار می برند و از عرق ملی و دینی بسیار بالایی برخوردارند. وی ادامه داد: برادران اهل سنت  ما در کنار برادران شیعه مشارکت بسیار عالی در راستای مسائل اجتماعی، اقتصادی و بویژه مسائل امنیتی با مجموعة مدیریت شهرستان دارند که جای بسی افتخار است.

 در ادامه همچنین محمدی  مدیر عامل گاز استان فارس هم عملکرد شرکت گاز استان فارس و شهرستان لارستان را در طول سه سال اخیر تشریح کرد. در ادامه مسئولین  رسما پروژه گازرسانی به دو روستای فیشور، محلچه را افتتاح نمودند.

گفتنی است  برای اجرای طرح گازرسانی به دو روستای فیشور و محلچه ، ۷۶۸۸۴ متر شبکه، همراه با یک دستگاه CGS، یک دستگاه TBS، یک دستگاه CPS و ۱۲۰۰ فقره  انشعاب را برای ۱۶۸۱ خانواده  و برای اجرای گاز رسانی به شهرک صنعتی اوز نیز ۷۱۴۸ متر خط ۸ اینچ فلزی تغذیه همراه با یک دستگاه TBS 5000 صورت انجام شده است.  

اضافه می گردد  که برای گاز رسانی به روستاهای فیشور و محلچه و شهرک صنعتی اوز بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال  توسط شرکت گاز استان فارس هزینه شده است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین