دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جعفرپور:برگزاری جشنواره ها فراهم کردن زمینه برای ترویج فرهنگ اسلامی و رضوی است

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره ها فراهم کردن زمینه برای معرفی ترویج فرهنگ ناب اسلامی و رضوی و فرهنگ اصیل روستایی است.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره ها فراهم کردن زمینه برای معرفی ترویج فرهنگ ناب اسلامی و رضوی و فرهنگ اصیل روستایی است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از شبستان؛ جمشید جعفرپور، امروز (۱۵ بهمن) در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری سرود رضوی گفت: برگزاری جشنواره ها فراهم کردن زمینه برای معرفی فرهنگ اصیل روستایی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی و رضوی است که باید به آن توجه شود.

وی تاسیس کانون های فرهنگ و هنری مساجد را پیوند هنر و دین دانست و خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد فضایی برای فعالیت جوانان و نوجوانان متعهد در فضای سالم هنری است و جایی برای تجمع جوانان اهل دین که به مباحث هنری نیز علاقمند هستند.

جعفر پور با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، تاکید کرد: فرصتی برای بازخوانی اتفاقاتی که در بهمن سال ۱۳۵۷ افتاده است و امام نظریه ای را به دنیا عرضه کرد که مردم ایران پذیرفتند و در راه آن جان و مال خود را گذاشتند که گذشت روزگار نباید اصل و اساس کار را از یاد ما ببرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: میزبانی روستا در سال چهارم را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که این امر زمینه معرفی روستا و به خصوص شخصیت و سوابق مبارزاتی حضرت آیت الله سید عبدالحسین لاری را فراهم کند.

براساس این گزارش، سعدالله یگانه، نماینده شورای اسلامی روستای کورده لارستان نیز در این مراسم گفت: حضور با نشاط و خاطره انگیز گروه های سرود و مردم روستا در برگزاری جشنواره و حس شیرینی میزبانی نشانه این است که برای ما اهمیت دارد و دلمان خوش می شود که ارتباط و دوستی با یکدیگر شادمان می شویم.

وی تاکید کرد: همدلی در برگزاری جشنواره همه از نعمت های خداوند از عنایات ائمه اطهار (علیهم السلام) و امام رضا (علیه السلام) است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین