یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

وزیر بهداشت: تجهیز بیمارستان اوز اولویت دولت است

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت تجهیز بیمارستان اوز و استقرار مرکز بهداشت در این بخش را در اولویت مصوبات خود قرار می‌دهد.  سید حسن قاضی‌زاده هاشمی شامگاه…

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت تجهیز بیمارستان اوز و استقرار مرکز بهداشت در این بخش را در اولویت مصوبات خود قرار می‌دهد.  سید حسن قاضی‌زاده هاشمی شامگاه امروز  در جمع مردم اوز، با اشاره به اقدامات اساسی دولت یازدهم در جهت بهبود نظام سلامت اظهار داشت:

رئیس جمهور با تمام توان خود برای پیشبرد طرح تحول سلامت از وزارت بهداشت و درمان حمایت می‌کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان مشکلات بخش اوز گفت: بیمارستان اوز وضعیت مناسبی ندارد، دولت تجهیز بیمارستان اوز و استقرار مرکز بهداشت را در این بخش در اولویت مصوبات خود قرار می‌دهد. هاشمی با اشاره به ظرفیت خیران منطقه اوز بیان کرد: در صورتی که خیران برای بهبود وضعیت بهداشت اوز گامی بردارند، دولت هم در امور بهداشتی خیران را یاری می‌دهد.

وی با بیان نکات مثبت بخش اوز عنوان کرد: بخش اوز دارای جوانان با انگیزه و با سوادی است و می‌توان از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف شهر استفاده کرد. هاشمی با اشاره نبود پزشک متخصص در اوز گفت: باید در کنار تجهیز بیمارستان اوز شرایطی برای حضور پزشکان متخصص در منطقه فراهم شود تا مردم برای درمان هزینه گزافی برای رفت و آمد متحمل نشوند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین