جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
با حضور معاون فرمانداری لارستان انجام شد

افتتاح چند طرح عمرانی در بخش جویم لارستان

میلاد لارستان: چند طرح عمرانی،تولیدی و زیربنایی با حضور معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان ، با اعتباری افزون بر ۶۵ میلیارد ریال در بخش جویم لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

چند طرح عمرانی،تولیدی و زیربنایی با حضور معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان ، با اعتباری افزون بر ۶۵ میلیارد ریال در بخش جویم لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ بمناسبت دهه مبارک فجر، چند طرح عمرانی ،تولیدی ،زیربنایی، و خدماتی با حضور مسعود راسخی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان ،مهندس جزایری معاون سازمان جهاد کشاورزی فارس،داوود شفیعی بخشدار ،ائمه جمعه و جماعات ،شهردار واعضاء شورای اسلامی شهرجویم ،تعدادی از مسؤلین ادارات شهرستان و معتمدین و خیرین و مسؤلین محلی ، با اعتباری افزون بر ۶۵ میلیارد ریال در بخش جویم لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

افتتاح مرغداری ۳۰ هزار قطعه ای آقایان قائدی و شریفی در روستای احمد محمودی در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع با زیربنای ۴۵۰۰ متر مربع دارای دو سالن و ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ تن گوشت سفید و اشتغال زایی برای ۱۵ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

همچنین بهره برداری از روشنایی بولوار روستای چغان  و کمربندی بلغان و احداث ۴ پست افت ولتاژ با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال، ساختمان دهیاری چغان در زمینی به مساحت ۴۸۰ متر مربع با زیربنای ۱۱۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال،طرح هادی روستای فرشته جان به طول ۳۲۰ متر همراه با ۲۳۷۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت با اعتبار یک میلیارد ریال از دیگر طرح های بخش جویم در دهه فجر امسال است.

پروژه های شهرداری جویم زیرسازی و آسفالت معابر در حدود ۷۰ هزار متر مربع، اجرای موزائیک فرش پیاده رو های شهر جویم در حدود ۱۰ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال،افتتاح ساختمان شورای اسلامی شهر جویم همراه با سالن اجتماعات با زیربنای ۱۶۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال را شامل می شد

در این روز همچنین طرح آبرسانی به شهر جویم شامل حفر،تجهیز و برق رسانی چاه شماره ۸ همراه با خط انتقال به طول ۲۰۰۰ متر و جمعیت خانوار برای ۳ هزار نفر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و ساماندهی گلزار مطهر شهدای روستای منصور آباد با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیون ریال از دیگر طرح هایی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است در ادامه مسئولین  همچنین کلنگ خط پمپاژ روستاهای کاریان و بلغان  با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ساختمان نمایندگی بهزیستی جویم در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع با زیربنای ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال به زمین زدند.

اضافه می گردد که با بهره برداری از خط پمپاژ روستاهای کاریان و بلغان بیش از ۷ هزار نفر از روستاهای کاریان و بلغان  از آب سالم بهره مند خواهند شد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین