یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تعداد 1 هزار و 930 خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خنج قرار دارند

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد شهرستان خنج با بیان اینکه تعداد ۱ هزار و ۹۳۰ خانوار تحت حمایت این نهاد در شهرستان خنج قرار دارند، گفت: از این تعداد  ۴۵۰ …

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد شهرستان خنج با بیان اینکه تعداد ۱ هزار و ۹۳۰ خانوار تحت حمایت این نهاد در شهرستان خنج قرار دارند، گفت: از این تعداد  ۴۵۰  خانوار شهری و  ۱ هزار و ۴۸۰  خانوار روستایی هستند.

علی شهابی در گفتگو با میلاد لارستان با با بیان اینکه نگاه به خدمت فرهنگی باید به عنوان مقدمه توانمندسازی خانواده باشد، گفت: حوزه فرهنگی در کمیته امداد نقش مهمی دارد و ما در حوزه فرهنگی تلاش می‌کنیم تا بتوانیم خدمات خود را در قالب خدمات فرهنگی به مددجویان ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: سهم حوزه فرهنگی در توانمندسازی مددجویان سهم به‌سزایی است که در بحث اشتغال، ازدواج، مسکن و همه خدماتی که خانواده‌ها دریافت می‌کنند، نقش دارد.

مدیر کمیته امداد شهرستان خنج با بیان اینکه خدمات فرهنگی باید منتج به توانمندی فکری و فرهنگی مددجویان شود، بیان داشت: در این راستا باید باورهای دینی را در خانواده‌ها تقویت کرده، تحقیرها و تلخی‌ها را در آنها برطرف نموده و امید به آینده را در مددجویان افزایش دهیم.   

وی رفع موانع توانمندسازی از قبیل موانع جسمی و بی‌سوادی را در راه رسیدن به توانمندی، مهم عنوان کرد و گفت: باید دغدغه‌ها و مشکلات خانواده‌ها را از میان برداشته و سپس در راه توانمندسازی آنها گام برداریم.

شهابی با اشاره به اینکه روزانه مشکلات نزدیک به ۱۰۰ خانوار شهری در محل مدیریت کمیته امداد این شهرستان مورد بررسی قرار می گیرند، تصریح کرد: تعداد ۵ هزار و ۱۵۹ نفر تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خنج قرار دارد.

وی با بیان اینکه تعداد ۱ هزار و ۹۳۰ خانوار تحت حمایت این نهاد در شهرستان خنج قرار دارند، خاطر نشان کرد: از این تعداد  ۴۵۰  خانوار شهری و  ۱ هزار و ۴۸۰  خانوار روستایی هستند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین