جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

آقاي ترامپ و سخنان متناقض

رئيس جمهور آمريكا از آغاز تسلط بر ايالت متحده با سخناني تند، خشن و متناقض سعي بر تهديد برخي كشورها از جمله جمهوري اسلامي ايران دارد. داستان همه گزينه‌ها روي…

رئيس جمهور آمريكا از آغاز تسلط بر ايالت متحده با سخناني تند، خشن و متناقض سعي بر تهديد برخي كشورها از جمله جمهوري اسلامي ايران دارد.

داستان همه گزينه‌ها روي ميز است از آغاز انقلاب اسلامي تاكنون ادامه دارد و معني سخن اين است از جمله گزينه‌ها، گزينه تهديد نظامي و جنگ نابودكننده است.

راستي مگر در ۸ سال دفاع مقدس مردم ما با صدام و نيروهاي حزب بعث عراق درگير بوده نه با همه نيروهاي مرتجع منطقه، مگر در جنگ ۸ ساله نظام جمهوري اسلامي با تكنولوژي‌هاي پيشرفته غرب از جمله سلاح شيميايي و هواپيماي ميراژ فرانسوي و… دست به گريبان نبوده  ايم شايد تصور آقاي ترامپ اين است كه آمريكاي ۱۹۱۶ لااقل مانند آمريكاي ۱۹۷۹ قدرتمند است غافل از اين كه براساس مصاحبه‌هاي شخص آقاي ترامپ آمريكاي امروز آمريكاي فرو پاشيده و از هم گسسته است.

آقاي ترامپ در اولين مصاحبه با اي بي سي  دم از فروپاشي ايالت متحده مي‌زند و اظهار مي‌نمايد «ما هزينه‌ ساخت يك مدرسه دربروكلين و يا لس‌آنجلس را نداريم» يا در مصاحبه با سي بي اس از ۱۵ سال جنگ در خاورميانه و هزينه ۶ تريليون دلاري آن بحث مي‌كند و اظهار مي‌نمايد كه اگر  چنان نكرده بوديم مي‌توانستيم آمريكا را دوبار بازسازي كنيم و ادامه مي‌دهد كه تونل‌ها، پل‌ها، جاده‌ها و فرودگاههايمان شبيه مكان‌هاي از رده خارج است.

آقاي ترامپ شما وارث چنين آمريكايي شده‌ايد تصور نمي‌شود فكر جنگ به انديشه شما خطور كند اين تناقض‌گويي‌ها و به قول بعضي خالي‌بندي‌ها براي چيست؟

خوشبختانه شما مردم ايران اسلامي را نشناخته‌ايد شايد تصورتان اين باشد كه با اينگونه تهديدها مردم صحنه را خالي كنند و شما ميدان‌دار شويد غافل از اين كه اينگونه صحبت‌ها مردم را در راه خود محكم‌تر و منسجم‌تر مي نمايد و اتحاد و اتفاق بي‌نظيري را ايجاد مي‌كند مردم ايران با حمايت بيدريغ و اطاعت از مقام معظم رهبري و انقلاب اسلامي پوزه دشمن را به خاك مي‌مالد و عزت و سربلندي را به ارمغان مي‌آورد .

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین