جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بهره برداری از روکش جدید محور آسفالت محور خنج – پل اسلام آباد با حضور معاون استاندار

همزمان با دهه مبار فجر، از روکش آسفالت محور خنج – پل اسلام آباد  بهره برداری شد.  به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان…

همزمان با دهه مبار فجر، از روکش آسفالت محور خنج – پل اسلام آباد  بهره برداری شد.  به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان ، روکش آسفالت در محور خنج – پل اسلام آباد با حضور مهندس رستمی معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس ، مهندس باقری فرد مدیرکل راه وشهرسازی لارستان ، عباسی فرماندار شهرستان خنج و مدیریت های اداره کل راه وشهرسازی لارستان و دیگر مسئولان در دهه ی فجر ۹۵ به بهره برداری رسید .

باقری فرد طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت : با شروع تعطیلات نوروزی ، حجم سفرها بيش از پيش افزايش مي يابد و جاده هاي كشور بايد شانه هاي خود را براي تردد سنگين خودروها و رانندگان آماده کند به همین خاطر با همت همکاران در مجموعه راه وشهرسازی لارستان پروژه روکش آسفالت محور خنج – پل اسلام آباد با هزینه ای بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال و همزمان با سی و هشتمین پیروزی شکوهمند انقلاب جهت ارائه به مردم شریف منطقه مورد بهره برداری قرار گرفت .

وی افزود : پروژه به طول ۱۵ کیلومتر و با عرض ۱۱ متر توسط پیمان کار مربوطه به اتمام رسیده است و امیدواریم با توجه به عمر ۱۰ ساله ی که آسفالت این محور داشته و با روکش مجدد آن زمینه تسهیل مردم جهت تردد به سمت مرکز استان فراهم شود .

باقری فرد در پایان با اشاره اینکه : اداره کل راه و شهرسازی لارستان بر مبنای شعار سال، برنامه اجرایی مناسبی را برای بالا بردن کیفیت ساخت راه و کاهش هزینه‌ها با اجرای عملیات راهسازی به عنوان مهمترین گامها برای اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار داده است، افزود : پروژه خنج – پل اسلا م آباد جز پروژه های اقتصاد مقاومتی محسوب شده و روکش آسفالت در این محور بخشی از بهسازی این مسیر ۶۸ کیلومتری می باشد .

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین