جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح و آغاز ساخت طرحهای عمرانی بیرم با اعتبار  3.1 میلیاردتومان توسط نماینده و فرماندار 

طی مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و نماینده مردم لارستان،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، چند طرح عمرانی در بخش بیرم با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال افتتاح و یا ساخت انها آغاز شد.

طی مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و نماینده مردم لارستان،خنج و گراش  در مجلس شورای اسلامی، چند طرح عمرانی در بخش بیرم  با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال افتتاح و یا ساخت انها آغاز شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛درنهمین روز از دهه مبارک فجر،با حضور جلیل حسنی  معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، جعفرپور نماینده مردم لارستان،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی،  علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، بامداد بخشدار ،حجت الاسلام  زندوی امام جمعه بیرم ،اقتداری قائم مقام دانشکده علوم پزشکی ،اعضاء مجمع خیرین سلامت شهرستان،تعدادی از مسئولین ادارات ،اعضا شورا، معتمدین و خیرین و مسؤلین محلی ، چند طرح عمرانی ،بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر۳۱ میلیارد ریال در بخش بیرم لارستان افتتاح و یا ساخت انها آغاز شد.

DSC_0065

این طرح ها شامل افتتاح بخش زنان و زایمان بیمارستان علی اصغر (ع) بیرم  شامل ۹ اتاق و ۱۷ تخت با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال و ساماندهی گلزار شهدا کمال آباد با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال بود.

    DSC_0117

DSC_0031

فرماندار ویژه لارستان و نماینده مردم لارستان،خنج و گراش به اتفاق مسئولین شهرستان در ادامه همچنین کلنگ فاز دوم خط انتقال مجموعه آبکنه بیرم  همراه با خرید و لوله گذاری به متراژ ۶۵۰۰ متر به طول ۱۱ کیلومتر با جمعیت بهره مند برای ۹۳۱ نفر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال،دو واحد پانسیون پزشکان در شهر بیرم با زیربنای ۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال و کلینیک و پارا کلینیک تخصصی حاج محراب  باقری در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع در ۵ طبقه با اعتباری  بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به زمین زدند.

DSC_0049

جلیل حسنی همچنین از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات مردم شهر بیرم و روستاهای کمال آباد و آبکنه پرداخت و دقایقی  در جمع مردم این شهر و  این روستاها سخنانی را بیان کرد

DSC_0091

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین