دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تیم های مرحله نیمه نهایی هندبال جوانان بانوان جنوب کشور مشخص شدند

مرحله مقدماتی مسابقات هندبال جوانان بانوان منطقه جنوب کشور در لارستان برگزار شد و تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان، گچساران و لارستان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند….

مرحله مقدماتی مسابقات هندبال جوانان بانوان منطقه جنوب کشور در لارستان برگزار شد و تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان، گچساران و لارستان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

 به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا  این رقابت ها شامگاه چهارشنبه با انجام چند دیدار برگزار شد و در گروه اول تیم لارستان با غلبه بر تیم های زاهدان و سپاهان اصفهان به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و تیم سپاهان هم به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله بعد را دریافت . همچنین در گروه دوم تیم گچساران با برتری برابر ذوب اهن اصفهان و کرمان در صدر جدول قرار گرفت و به همراه تیم ذوب آهن اصفهان که دوم شد،راهی مرحله نیمه نهایی شدند .
بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی تیم لارستان به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود و تیم سپاهان هم باگچساران دیدار خواهد کرد تا چهره ۲ تیم فینالیست این مسابقات مشخص شود. در این رقابت ها که ۶ تیم شرکت دارند، بیست و نهم بهمن ماه جاری با تعیین تیم های برتر در لارستان پایان می یابد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین