جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
با حضور مسوولان محلی صورت گرفت

تجلیل از 90 جهادگر عرصه بسیج سازندگی در لارستان

میلاد لارستان: طی آئینی با حضور مسوولان محلی ۹۰ جهادگر عرصه بسیج سازندگی در لارستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

طی آئینی با حضور مسوولان محلی ۹۰ جهادگر عرصه بسیج سازندگی در لارستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش میلاد لارستان؛ عصر امروز طی آئینی با حضور علی اصغر علی پور معاون فرماندار ویژه لارستان، سرگرد امیر جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان، ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی، علی محمد ابراهیم زاده رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان، هوشنگ دلاور مدیر کمیته امام خمینی(ره) لارستان و جمع زیادی از بسیجیان خواهر و برادر که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی لارستان برگزار شد، ۹۰ جهادگر عرصه بسیج سازندگی این شهرستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با تقدیر از نیروهای شرکت کننده در اردوهای جهادی، اظهار داشت: افرادی که در اردوهای جهادی شرکت می کنند دارای مراتب بالایی از عشق، ایمان و بصیرت هستند.

امیر جاهدی برپایی اردوهای جهادی را باعث رضایت عمومی و آرامش محرومین برشمرد و افزود: کار جهادی دارای برکات زیادی در بُعد فردی و اجتماعی است.

وی با تأکید بر توسعه فعالیتهای جهادی در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و غیره، تصریح کرد: برای کارهای جهادی می بایست رضای خدا را در نظر گرفت و سپس با برنامه ریزی و انسجام در پی اجرای آن گام برداشت.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با اشاره به اینکه اردوهای جهادی به خاطر آنکه با اخلاص انجام می شود، ماندگار است، ابراز امیدواری کرد با استفاده از تجربیات گذشته، اردوهای جهادی آینده را با کیفیت تر برگزار کرد.

این مسئول با بیان اینکه همنشینی با محرومین و رفع مشکلات آنها با بهره گیری از کمترین امکانات باعث برکات الهی و منشأ خدمات برای کارهای بزرگ می شود، ادامه داد: اردوهای جهادی باعث دلگرمی مردم در روستاها می شود.

در ادامه این برنامه، از طرح «فردایی روشن» که از طرف بسیج سازندگی لارستان برنامه ریزی شده است با هدف رفع محرومیت از مناطق محروم رونمایی شد و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۲۵۲۴۵۸۱۰۹۰۱۰۶۲۲۷ واریز نمایند.

به گزارش میلاد لارستان؛ در پایان این برنامه ۹۰ جهادگر و اداره حامی اردوهای جهادی تجلیل شد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین