جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

قهرمانی تیم لارستان در مسابقات هندل بانوان منطقه جنوب کشور

میلاد لارستان: تیم هندبال بانوان لارستان که به عنوان تنها نماینده استان پهناور فارس در مسابقات هندل بانوان منطقه جنوب کشور شرکت داشت، توانست به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یابد.

تیم هندبال بانوان لارستان که به عنوان تنها نماینده استان پهناور فارس در مسابقات هندل بانوان منطقه جنوب کشور شرکت داشت، توانست به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یابد.

به گزارش میلاد لارستان؛ پیش از ظهر جمعه ۲۹ بهمن ماه ۹۵، پس از ۳ روز رقابت فشرده در مسابقات هندل بانوان منطقه جنوب کشور تیم لارستان که به عنوان تنها نماینده استان پهناور فارس در این رقابت ها حضور داشت، به عنوان قهرمانی دست یافت.

این مسابقات با حضور ۶ تیم فولاد سپاهان، زاهدان، بم کرمان، ذوب آهن اصفهان، نفت و گاز گچساران و هیات هندبال لارستان در ۲ گروه سه تیمی و به صورت دوره ای به میزبانی شهر لار به رقابت پرداختند.

بازی های رده بندی و فینال این مسابقات امروز در سالن رزمپوش مجموعه تختی شهر لار برگزار شد که در بازی رده بندی تیم نفت و گاز گچساران با بُرد ۲۳ بر ۱۶ برابر ذوب آهن اصفهان به مقام سومی بسنده کرد و در بازی پایانی نیز تیم هیأت هندبال لارستان با نتیجه ۲۱ بر ۱۹ بر تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان غلبه کرد و قدرتمندانه و بدون تحمل حتی یک شسکت، قهرمان مسابقات هندبال جوانان دختر منطقه جنوب کشور شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ مسابقات هندبال بانوان جوان منطقه جنوب کشور از روز سه شنبه ۲۷ بهمن ماه جاری به میزبانی لارستان  آغاز و پیش از ظهر امروز (جمعه) با قهرمانی تیم لارستان به کار خود پایان داد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین