پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

توضیحات رئیس اورژانس لارستان درباره اورژانس هوایی

میلاد لارستان: رئیس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی و اورژانس لارستان، گفت: با استقرار بالگرد، اورژانس هوایی کار خود را به طور رسمی در لارستان آغاز کرد.

رئیس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی و اورژانس لارستان، گفت: با استقرار بالگرد، اورژانس هوایی کار خود را به طور رسمی در لارستان آغاز کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ ظهر شنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۵ یک فروند بالگرد اورژانس هوایی با استقبال رئیس دانشکده علوم پزشکی و همچنین اورژانس لارستان با استقرار در زمین چمن دانشکده پرستاری و مامائی حضرت زینب(س) شهر لار کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

در حاشیه این مراسم، رئیس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی و اورژانس لارستان در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با ابراز خرسندی از استقرار این بالگرد در این شهرستان، گفت: خوشبختانه با پیگیری های مجدانه رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه لارستان این اتفاق مهم به عمل تبدیل شد.

مسعود حاجی رجبی با اشاره به اینکه این هلی کوپتر ساخت کشور فرانسه و متعلق به شرکت «هلی کوپتری ایران» است، افزود: این نوع بالگرد دارای ایمنی و استاندارد بین المللی است که به صورت دائم جهت عملیات های امدادی در زمین چمن دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) شهر لار استقرار یافته است.

وی با بیان اینکه این بالگرد خدمات پیش و بین بیمارستانی را به بیماران خواهد داد، تصریح کرد: این هلی کوپتر برای انجام مأموریت پرواز پس از اخذ مجوز از ریاست مرکز مدیریت و واحد ارتباطات با توجه به شرایط جوی و مطابق با دستورالعمل کشوری شرایط اعزام را پیدا می کند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین