جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اعطای وام قرض الحسنه و بلاعوض به سیل زدگان فارس

میلاد لارستان: رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به سفر رئیس بنیاد مسکن به استان گفت: بنیاد مسکن وعده داد که برای بازسازی منازل روستایی و شهری وام‌های قرض‌الحسنه و بلاعوض به مردم داده شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به سفر رئیس بنیاد مسکن به استان گفت: بنیاد مسکن وعده داد که برای بازسازی منازل روستایی و شهری وام‌های قرض‌الحسنه و بلاعوض به مردم داده شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ رضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به سفر رئیس بنیاد مسکن به استان اظهار داشت: رئیس بنیاد مسکن در سفر یک روزه خود از شهرستان‌های فسا، داراب و زرین‌دشت بازدید کرد و درحال حاضر به جهرم سفر کرده است و در این بازدیدها وعده داد که برای بازسازی منازل روستایی و شهری وام‌های قرض‌الحسنه و بلاعوض به مردم داده شود.

وی با بیان اینکه مبلغ وام‌ها باید در هیئت دولت مصوب شود، گفت: در حال حاضر پیش‌بینی رئیس بنیاد مسکن برای منازل روستایی وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی و مبلغ بلاعوض ۲ تا ۴ میلیونی و برای منازل شهری وام ۳۰ میلیونی و مبلغ بلاعوض ۶ میلیونی بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس افزود: دولت با حمایت خود و سرعت در پرداخت این تسهیلات می‌تواند تلخی‌های ناشی از بارش را به کام مردم فارس شیرین کند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اعطای وام قرض الحسنه و بلاعوض به سیل زدگان فارس”

  1. رشيد گفت:

    سلام خسته نباشيد من يكي از خسارت ديده ها هستم روز جمعه سقف اتاق اومد بايين اتش نشاني هم نامه بهم داده بايد ججوري اقدام كرد?

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین