دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

ساخت یک باب مدرسه در دهکویه لارستان

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با خیر مدرسه ساز در روستای دهکویه گفت:مدرسه سازی توفیق بزرگی است که نصیب شما خیرین شده است. به گزارش…

خیر روستای دهکویه لارستانمیلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با خیر مدرسه ساز در روستای دهکویه گفت:مدرسه سازی توفیق بزرگی است که نصیب شما خیرین شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛علی اکبر نجیب زداده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با حاج قدرت الله دهقانی خیر مدرسه ساز در روستای دهکویه دیدار کرد.

در این دیدار علی اکبر نجیب زاده در سخنانی از اقدام خیرخواهانه اقای دهقانی در ساخت مدرسه در این روستا تشکر کرد و افزود:بخشندگی و احسان شما عزیزان از ویژگی های بارز خیرین مدرسه ساز در منطقه لارستان است و مدرسه سازی نیز یک توفیق الهی است که نصیب هرکس نمی شودو امیدوارم با لطف خداوند متعال و مساعدت خیرین بتوانیم در بحث احداث فضاهای آموزشی موفق باشیم.

وی ادامه داد:در منطقه لارستان بزرگ ما شاهد ارائه کمکهای خوب و چشمگیری از سوی خیرین بوده ایم که باعث افتخار است.

فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: متاسفانه هنوز مدارس فرسوده و قدیمی در روستاهای منطقه لارستان وجود دارد که نیاز به بازسازی و یا تجهیز آنها است،که توقع ما از اداره کل نوسازی مدارس استان این است که توجه بیشتری به این منطقه بنماید.

گفتنی است قرار است آقای قدرت الله دهقانی مدرسه ای رادرزمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۴۵۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در روستای دهکویه لارستان احداث نماید.

اضافه می گردد که ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی لارستان، فرماندار را در این دیدار همراهی می کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین