پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
مسئوول حفظ ارزش های دفاع مقدس لارستان خبر داد

برگزاری 49 یادواره شهدا در لارستان

میلاد لارستان: مسئوول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لارستان از برگزاری ۴۹ یادواره شهدا در طول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

مسئوول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لارستان از برگزاری ۴۹ یادواره شهدا در طول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

امین دلخسته در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با اشاره به جایگاه معنوی شهدا در پیشگاه خداوند متعال، اظهار داشت: انچه باعث ترفیع منزلت شهدا نزد خدواند شده است، وجود شاخصه هایی همچون از خودگذشتگی و ایثار، کمک به هم نوع، شجاعت، تواضع و ولایتمداری آنان است.

وی با تأکید بر لزوم گرامیداشت شهدا در همه ادوار، افزود: یاد و نام و خاطره شهدا روشن بخش زندگی همه ماست و بر مسئوولان فرهنگی لازم است تا حقایق پنهان زندگی نورانی شهدا را برای نسل جوان بازگو کنند.

مسئوول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لارستان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۹ یادواره شهدا در نقاط شهری و روستایی شهرستان ولایتمدار و شهیدپرور لارستان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این یادواره ها با مشارکت مردمی و به خصوص بسیجیان همیشه در صحنه لارستان بزرگ برگزار شده است، ادامه داد: تعداد ۳۶ یادواره در سطح پایگاههای مقاومت، ۸ یادواره در سطح حوزه های مقاومت و ۵ یادواره با عنوان آبروی محله جلوی در منزل شهدا برگزار شده است.

دلخسته همچنین از برگزاری یادواره سالانه سرداران و ۳۰۵ شهید گلگون کفن لارستان در ۲۰ اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: این یادواره طبق روال سالیان گذشته به عنوان حُسن ختام یادواره های شهرستان لارستان در حسینیه اعظم شهر لار برگزار خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین