جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

استعداد لارستانی ها در شکوفا کردن جوامع است

میلاد لارستان: مدیر علوم دینی امام شافعی اوز، گفت: مردم لارستان هر وقت بجای دیگری هجرت می کنند به دنبال شکوفا کردن آن جامعه هستند.

مدیر علوم دینی امام شافعی  اوز، گفت: مردم لارستان هر وقت بجای دیگری هجرت می کنند به دنبال شکوفا کردن آن جامعه هستند.

به گزارش میلاد لارستان؛ شیخ صالح انصاری در دومین همایش لارستانی های مقیم هرمزگان، اظهار داشت: مردم لارستان کسانی هستند که هر وقت بجای دیگری هجرت می کنند بجای آنکه در آنجا تنها و غریب باشند به سرعت در دل آن جامعه قرار گرفته اند و این نشان از استعداد این ملت در جهت شکوفایی بوده است.

وی افزود: انتظار ما از فرزندان و جوانان لارستانی که نشانه ای از لارستان در بین دیگران هستند این است که طبق آیات قرآن با ویژگی احسان عمل کنند. باید انسان خادمی برای خلق خدا باشد تا بتواند در هر کجا در دل آن جامعه رسوخ کند.

 مدیر علوم دینی امام شافعی  اوز بیان کرد: باید انسانها اصل شناخت و معرفت بخصوص شناخت در تفاوت ها را فراگیرند زیرا انسانهای فرهیخته تفاوت ها را برای رشد و ارتقا خود قرار می دهند و این تفاوت ها در واقع برای این است که انسانها نسبت به هم شناخت پیدا کنند.

انصاری با بیان اینکه اصل دیگر عنصر الفت است که مردم لارستان برای خوش نامی خود از آن بهره جسته اند، تصریح کرد: خداوند نیز طبق آیات قرآن بین انسانها انس و الفت برقرار کرده است.

وی اصل سوم را که محصول دو اصل قبلی است و مردم لارستان به آن احتیاج دارند اصل تعاون و همکاری دانست و یادآور شد: با الفت دل و معرفت و شناخت نسبت به یکدیگر به وجود می آید.

 مدیر علوم دینی امام شافعی  اوز تأکید کرد: این سه اصل باعث شکوفایی یک جامعه می شوند و مردم لارستان باید به آن دست پیدا کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین