دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تجلیل از اولین دانش آموخته ناشنوای مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان

طی آیینی با حضور مهدی اسماعیلی ریاست مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان و جمعی از دانشجویان و اساتید از توانخواه محسن محسنیان اولین دانش آموخته ناشنوای رشته حسابداری در مقطع…

طی آیینی با حضور مهدی اسماعیلی ریاست مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان و جمعی از دانشجویان و اساتید از توانخواه محسن محسنیان اولین دانش آموخته ناشنوای رشته حسابداری در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان، در این مراسم که در فضایی صمیمی برگزار شد محسنیان در دلنوشته خود عنوان نمود: ازهمراهی پدر و مادرم تشکر می کنم و لازم هست از معلم و کادر آموزشی خانه امید ناشنوایان مدرسه راست خدیو خصوصاً آقای کریم زارع که دوران آمادگی و دبستان و راهنمایی را در آنجا گذارندم و همچنین دبیرستان خصوصی سروش واداره بهزیستی لارستان تشکر کنم.

12-1

وی ادامه داد: من دوران کاردانی کامپیوتر را در دانشگاه آزاد سپری کردم و اکنون با حمایت های ریاست ،اساتید،پرسنل و هم کلاسی های رشته حسابداری مرکز آموزش علمی – کاربردی موفق به اخذ مدرک کارشناسی شده ام.

12

اسماعیلی نیز  ضمن تبریک این موفقیت که با تلاش و پشتکار این دانشجو ،خواستار همکاری دستگاهای اجرایی جهت اشتغالزایی و بهره مندی از دانش نظری و عملی این دانش آموخته شد. در پایان با اهدا لوح یادبود دکتر احمدی سرپرست دانشگاه جامع علمی – کاربردی واحد فارس و هدایا از این دانش آموخته تجلیل شد

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین