چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
توسط بسیجیان صورت گرفت

توزیع بیش از 2 هزار و 200 کیلوگرم آرد بین نیازمندان لارستانی

میلاد لارستان: فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عفیفه لارستان به تهیه و توزیع اقلام غذایی در بین نیازمندان توسط بسیجیان این حوزه اشاره کرد و گفت: بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم آرد بین نیازمندان بخش مرکزی لارستان توزیع شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عفیفه لارستان به تهیه و توزیع اقلام غذایی در بین نیازمندان توسط بسیجیان این حوزه اشاره کرد و گفت: بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم آرد بین نیازمندان بخش مرکزی لارستان توزیع شده است.

علی طیبی امروز در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه خدمت به محرومان از وظائف اساسی هر انسان و به ویژه مسلمانان است، اظهار داشت: یاری رسانی به اقشار محروم جامعه باعث دلگرمی آنان و از طرفی عاقبت به خیری نیک اندیشان می شود.

وی افزود: هر فردی می تواند به فراخور توانایی اش از جان، مال، زبان، قلم خودش برای کمک به همنوع استفاده کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار شهید عفیفه لارستان با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی این حوزه با همکاری برخی از خیرین اقدام به تهیه اقلام و مواد غذایی مورد نیاز کرده و آن را در بین روستائیان محروم بخش مرکزی لارستان توزیع کرده اند، تصریح کرد: در ۶ ماهه دوم سال جاری میزان ۵۳۰ کیلوگرم گوشت، ۲ هزار و ۲۲۰ کیلوگرم آرد، ۴۰ بطری یک لیتری روغن، ۱۲۰ کیلوگرم برنج، ۵ تخته پتو و ۱۳ دست لباس گرم بین فقرا و نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در کنار فعالیت های محرومیت زدایی با بهره گیری از مربیان برنامه های مختلفی در سطح روستاهای بخش مرکزی لارستان به اجرا درآمده است، ادامه داد: برگزاری نشست های بصیرتی، فرهنگی، آموزشی، مشاوره ای و غیره از مهمترین این برنامه ها برای ارتقاء سطح آگاهی دهی به نیروهای بسیجی بوده است.

طیبی اضافه کرد: برپایی اردوهای سیاحتی زیارتی، برگزاری یادواره های شهدا، برپایی نمایشگاه های مختلف در مناسبت های ملی – مذهبی از مهمترین برنامه های اجرا شده توسط بسیجیان حوزه مقاومت سردار شهید عفیفه است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین