پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 17
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان خبر داد

بازدید 3300 نفر از غرفه های آرامش بهاری در لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان از بازدید ۳ هزار و ۳۰۰ نفر از غرفه های آرامش بهاری در اماکن متبرکه این شهرستان تا ۶ فروردین ماه جاری خبر داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان از بازدید ۳ هزار و ۳۰۰ نفر از غرفه های آرامش بهاری در اماکن متبرکه این شهرستان تا ۶ فروردین ماه جاری خبر داد.

خیرالله محمودی امروز در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با تبریک سال نو اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه امامزادگان باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند همه ساله در ایام تعطیلات نوروز طرح آرامش بهاری را در جوار امامزادگان برگزار می کند.

وی افزود: هدف از اجرای طرح آرامش بهاری آشنائی زائران، مسافران و مجاورین بقاع متبرکه با آموزه های دینی، سبک زندگی اسلامی و ایجاد فضای معنوی و روح بخش است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان با اشاره به اینکه در طرح آرامش بهاری که از روز پایانی اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه هر ساله برگزار می شود، تصریح کرد: برنامه های سخنرانی چندرسانه ای، مشاوره خانواده، پاسخگوئی با مسائل شرعی و کودک و نوجوان اجرا می شود.

وی درباره میزان استقبال از غرفه های آرامش بهاری در اماکن متبرکه لارستان تا ۶ فروردین ماه جاری، خاطر نشان کرد: امامزادگان میر ابول به(ع) بیرم با ۱ هزار و ۵۰۰، میر علی بن الحسین(ع) با ۱ هزار، میر ابراهیم(ع) با ۶۰۰، شاه زندو بیرم با ۴۰۰، میر احمد با ۵۰۰ و سلطان محمود ۳۰۰ بازدیدکننده رو به رو بوده و از برنامه های متنوع آن برخوردار شده اند.

owoghaf in lar 01

owoghaf in lar 02

owoghaf in lar 03

owoghaf in lar 05

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین