جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

هنرمند لارستانی در کشور قبرس کارگاه آموزشی برگزار نمود

در هفته ی فرهنگی ایران در قبرس، ۴تن ازهنرمندان استان فارس از جمله هنرمند لارستانی، در شهر نیکوزیاخواهر زاده ی شیراز، کارگاه آموزشی هنر برگزار نمودند. به گزارش میلادلارستان ۴تن…

در هفته ی فرهنگی ایران در قبرس، ۴تن ازهنرمندان استان فارس از جمله هنرمند لارستانی، در شهر نیکوزیاخواهر زاده ی شیراز، کارگاه آموزشی هنر برگزار نمودند.

photo_2017-03-31_17-27-09

به گزارش میلادلارستان ۴تن از هنرمندان در رشته های هنرهای دستی تجسمی فارس به همراه گروه موسیقی سنتی و محلی به مدت یک هفته از جمعه ۲۷ اسفند ماه تا جمعه ۴ فروردین ماه دراین شهر و چند شهر دیگر کشور قبرس،نمایشگاه و کارگاه آموزشی برگزار نمودند  که مورد استقبال سفرای دیگر کشورها ،علاقه مندان،دانشجویان و جمعی از ایرانیان مقیم آن کشور قرارگرفت.

photo_2017-03-31_17-26-58
در این برنامه ی هنری،سیما مشکسار( نقاش) ، مرجان شهری زاده( مینا کار) ، علیرضا پیشاهنگ( نگارگر) ، و باقر عباس زاده( نقاش) به همراه سرپرست گروه ،غلامرضا یوسفی به مدت یک هفته در شهرهای نیکوزیا ، فاماگوستا و لیموسل به برگزاری کارگاه آموزشی  و اجرای برنامه پرداختند.

photo_2017-03-31_17-27-12
گفتنی است از این هنرمندان  از طرف دانشگاه شرقی مدیترانه ( eastern Mediterranean university)در دو دانشگاه شهرنیکوزیا وفاماگوستا با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد. لازم به ذکراست که درسال ۱۳۷۸بین شیراز ونیکوزیا پیمان خواهرخواندگی منعقد شده است

photo_2017-03-31_17-27-01

خبر: عشرت جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “هنرمند لارستانی در کشور قبرس کارگاه آموزشی برگزار نمود”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین