یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

حل مشکل قطعی آب روستای بریز پس از 4 روز!

میلاد لارستان: معاون اداره آبفای روستایی لارستان از حل مشکل قطعی آب روستای بریز پس از ۴ روز خبر داد.

معاون اداره آبفای روستایی لارستان از حل مشکل قطعی آب روستای بریز پس از ۴ روز خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ قطعی های مکرر آب مصرفی (نه آب آشامیدنی) در روستای بریز به دلایل و به بهانه‌های مختلف از جمله افت ولتاژ برق و کوچک بودن شناور آب،سبب شده است تا فریاد مردم این منطقه بلند شود و از مسئولان به‌جد استمداد کرده تا هرچه سریع‌تر نسبت به رفع این مشکل مهم اقدام کنند.

در پیگیری های خبرنگار میلاد لارستان از حیدر ابراهیمی معاون اداره آبفای روستایی لارستان به این نتیجه رسید که قطعی ۴ روزه آب مصرفی در روستای بریز ناشی از مشکلات برق رسانی بوده و با تلاش پرسنل این اداره مشکل قطعی آب به طور کامل در این روستا رفع شده است.

وی علت بروز حادثه را فرسودگی تأسیسات دانست و افزود: وجود یک منبع ۵۰۰ متر مکعبی ذخیره آب در روستای بریز، در صورت قطعی موقت، امکان تأمین آب این روستا برای بیش از ۲ روز فراهم است.

به گزارش میلاد لارستان؛ روستای بریز با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر در فاصله ۴۵کیلومتری  لار مرکز شهرستان واقع شده که طی یک ماه اخیر به علت قطعی آب مردم  با مشکلاتی جدی روبه‌رو شده‌اند.

با توجه به سابقه داشتن قطعی آب به دلیل مشکل مطرح شده و همچنین نزدیک بودن به فصل تابستان و گرمای ۵۰ درجه‌ای هوا لازم است تا مسئوولین لارستان نسبت به حل اساسی این مشکل مبادرت ورزند.

گفتنی است اهالی روستای بریز از قطع شدن آب در این روستا گلایه‌مندند و با ارسال پیام های متعدد به میلاد لارستان قطعی آب در این روستا را یک مشکل چند ساله می دانند که متأسفانه از اوایل سال جاری این مشکل شدت گرفته و هر روز  آب این روستا قطع می‌شود.

بنا به اظهار اهالی روستای بریز، برای حل مشکل قطعی آب این روستا چندین بار به مسئولان آب و لارستان نامه نگاری شده‌ است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین