یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
صبح امروز و همزمان با دو مرکز دیگر در استان فارس:

برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه جنوب فارس در لارستان

آزمون ورودی حوزه های علمیه، امروز در لارستان و دو مرکز دیگر در استان فارس برگزار شد.  رئیس آموزش حوزه علمیه امام علی بن ابی طالب(س) لارستان در مصاحبه با میلادلارستان…

آزمون ورودی حوزه های علمیه، امروز در لارستان و دو مرکز دیگر در استان فارس برگزار شد.  رئیس آموزش حوزه علمیه امام علی بن ابی طالب(س) لارستان در مصاحبه با میلادلارستان با بیان این نکته افزود: آزمون ورودی حوزه های علمیه همزمان با شیراز و فسا صبح امروز در حسینیه اعظم لار نیز برگزار شد.

حجت الاسلام سیدعبدالرسول موسوی اظهار داشت: در این آزمون تعداد ۶۰ نفر از برادران از استهبان، داراب، جهرم، زرین دشت، فیروزآباد، قیرو کارزین، لامرد، خنج، گراش و لار حضور داشته و با هم به رقابت پرداختند. وی افزود: در این میان ۴۲ نفر متوسطه، ۱۰ نفر دیپلم و ۸ نفر نیز دانشگاهی هستند.

موسوی در ادامه با بیان اینکه برگزاری این آزمون در حضور بازرسان و کارشناسان حوزه علمیه قم برگزار شد،  ادامه داد: شرکت کنندگانی که به ۸۰ درصد سوالات پاسخ صحیح دهند جذب حوزه های می شوند . وی با بیان اینکه نتایج آزمون نیمه دوم اردیبهشت از پایگاه اینترنتی حوزه های علمیه اعلام می شود تصریح کرد: آنهایی که نمره قبولی در آزمون کسب کنند شهریور ماه در کلاس های درس حاضر می شود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین