یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

انتخابات مایه افتخار و عزت ملت ایران در دنیاست

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان، گفت: انتخابات مایه افتخار و عزت ملت ایران در دنیاست زیرا که نظام ما تئوری مردم سالاری اسلامی را داراست و این مهم به هیچ وجه تفکیک پذیر نیست.

امام جمعه لارستان، گفت: انتخابات مایه افتخار و عزت ملت ایران در دنیاست زیرا که نظام ما تئوری مردم سالاری اسلامی را داراست و این مهم به هیچ وجه تفکیک پذیر نیست.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تبریک مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و با برشمردن ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی آن بزرگوار، اظهار داشت: داعشی‌های وحشی که امروز به نام اسلام اقدام به کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم مسلمان می‌کنند، هیچ سنخیتی با اسلام ناب محمدی(ص) ندارند.

وی با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: طبق فرموده‌های رهبری علت برجسته کردن شعارهای اقتصادی در سالیان اخیر به جهت احساس ایشان برای ضربه زدن دشمنان در این عرصه به ملت ایران بوده است.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه هنگامی که کشور دچار مشکلات اقتصادی باشد بخش‌های مختلف نمی‌توانند به درستی خدمات خود را ارائه دهند، تصریح کرد: ارتقای معیشت مردم، کارکنان دستگاه‌های مختلف، نیروهای مسلح و غیره مییی باید با جدیت دنبال شود.

حجت‌الاسلام موسوی جنگ ایران اسلامی با مستکبران را جنگ اراده‌ها دانست و ادامه داد: دشمنان در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی و نفوذ دادن جریان‌های فکری منحرف و ایجاد فتنه، فرهنگی و اقتصادی علیه ملت ایران وارد نبرد شدند.

وی با توصیه به مسئوولان برای هوشیاری در برابر انگیزه‌های دشمنان، تأکید کرد: بدترین موقعیت برای کشور این است که مسئوولان از اَخم، تهدید و تشر دشمن بترسند.

این استاد حوزه و دانشگاه با یاداوری برخی از ادعاهای روسای جمهور کشور آمریکا علیه ایران اسلامی، گفت: راه عزتی که ملت ایران در پیش گرفته، بازگشت‌ناپذیر است و ابرقدرت‌ها باید خودشان را با این شرایط تطبیق دهند و واقعیت جمهوری اسلامی را بر مبنای ولایت فقیه بپذیرند.

امام جمعه لارستان بیان کرد: انتخابات مایه افتخار و عزت ملت ایران در دنیاست و همه بدخواهان سعی کرده‌اند دین را نقطه مقابل مردم‌سالاری نشان دهند که خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردمی ثابت کرد که نظام ما تئوری مردم سالاری اسلامی را داراست و این مهم به هیچ وجه تفکیک پذیر نیست و کلید اداره کشور در دست مردم است.

وی با تأکید بر نقش مقوله فرهنگی در همه امورات جامعه، افزود: مسئوولان فرهنگی به هیچ وجه نباید نسبت به مقوله فرهنگ غفلت داشته باشند.

خطیب نماز جمعه در پایان سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸، تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع)، تبریک عید مبعث، شکست حمله نظامی آمریکا به طبس در سال ۱۳۵۹ و همچنین ۱۹ اردیبهشت ماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به لارستان را گرامیداشت.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین