سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 23
امام جمعه لار:

احزاب مختلف با پذیرش نتیجه انتخابات بلوغ سیاسی خود را نشان دهند

امام جمعه لار گفت همه احزاب و گروه‌های سیاسی باید با پذیرش نتیجه انتخابات، بلوغ سیاسی خود را نشان دهند و از هرگونه اختلاف و تفرقه پرهیز کنند.

امام جمعه لار گفت همه احزاب و گروه‌های سیاسی باید با پذیرش نتیجه انتخابات، بلوغ سیاسی خود را نشان دهند و از هرگونه اختلاف و تفرقه پرهیز کنند.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهر لار با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، اظهار داشت: خوشبختانه پیش از انتخابات آرامش خوبی حکم‌فرما بود و امید می‌رود این امنیت و انضباط تا پایان رأی‌گیری و پس از اعلام نتایج ادامه داشته باشد.

امام جمعه لار با تأکید بر فرمایشات امام خامنه‌ای مبنی بر حفظ امانت‌داری آرای مردم توسط دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و امنیتی، افزود: خوشبختانه در سطح شهرستان لارستان دستگاههای مربوطه براساس گزارش‌ها در تحقق این مهم موفق بوده‌اند. وی تصریح کرد: ملت ما در سال ۸۸ بی‌انضباطی را تجربه و طعم مضرات سلب آرامش را به یاد دارد و به یاری خدا دیگر شاهد تکرار این صحنه‌ها نخواهیم بود.

موسوی با یادآوری تاریخ سیاسی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و خفقان آن دوران، ادامه داد: امروز به برکت جمهوری اسلامی و از خودگذشتگی شهدا، خواص و علما شاهد فضایی آزاد برای حضور مردم هستیم و باید قدر این آزادی را با حفظ آرامش و انضباط بدانیم.

این استاد حوزه و دانشگاه خطاب به مردم، گفت: امروز همه مردم و مسؤولان با سلائق و دیدگاههای مختلف با حضور در پای صندوق‌های رأی به کاندیدای مورد نظر رأی دادند که علاوه بر انتخاب فرد منتخب، نشان از مُهر تأیید آنان به نظام، اسلام، قانون اساسی و ولایت فقیه است.

امام جمعه لار با تأکید بر اینکه فرد منتخب می‌بایست مورد تأیید و احترام همه آحاد جامعه قرار گیرد، یادآور شد: وظیفه همه ما حمایت از فرد منتخب برای پیشبرد امور و کسب موفقیت است و همه کاندیداها و طرفداران آنها نیز می‌بایست با پایان انتخابات، رقابت‌ها را کنار بگذارند و رفاقت را جایگزین کنند و مایه سربلندی و پیشرفت کشور در بُعد کلان و توسعه در عرصه منطقه‌ای شوند.

موسوی بیان کرد: همه احزاب سیاسی می‌بایست با پذیرش نتیجه انتخابات، بلوغ سیاسی خود را نشان دهند و از هرگونه اختلاف و تفرقه پرهیز کنند.

این مسؤول با تأکید به کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا برای عمل به شعارهای مطرح شده، افزود: اعضای شوراها باید با برنامه عمل کنند، به طور متناوب به مردم گزارش دهند و به عبارتی شورای جدید باید کاری کند که در سطح شهر لار شاهد تغییر محسوسی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه یکی از الزمات جامعه امروز ایران حفظ روند ثبات رشد جمعیت است، گفت: رشد متعادل جمعیت می‌تواند باعث پیشرفت کشور شود و به همین جهت باید برای رشد مناسب جمعیت برنامه‌ریزی کرد.

امام جمعه لار بیان کرد: متأسفانه در برخی امورات همچون آب، گاز، برق، حامل‌های انرژی و غیره دچار اسراف شده‌ایم و لازم است تا با فرهنگ‌سازی از این کار جلوگیری کرد.

وی همچنین سالروز آزادی سازی خرمشهر و دزفول را که نماد مقاومت، ایثار و جهاد هستند، تبریک گفت.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۵:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین