جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مروج معاون مدیرکل امور مالیاتی فارس در لارستان شد

رتقاء اداره امور مالیاتی لارستان به سطح معاونت اداره کل، با پیگیری های معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ، نماینده مردم لارستان؛خنج و گراش و اداره کل امور مالیاتی استان فارس صورت پذیرفته است.

معاون مدیر  کل امور مالیاتی استان در لارستان معرفی شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، محمد علی غلباش معاون توسعه و منابع و رئیس حراست اداره کل امور مالیاتی استان ، علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، علیرضا باقری دادستان انتظامی اداره کل مالیاتی فارس و شهرام  علمداری رئیس امور مالیاتی شهرستان، معاون مدیر  کل امور مالیاتی استان در لارستان معرفی شد.

در این مراسم جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی  با بیان اینکه مالیات یک وظیفه شرعی است، گفت: در این خصوص مدیران مالیاتی شهرستان نیز  باید مراعات وضعیت اقتصادی مردم را بکنند.  حسنی با اشاره به اینکه پرداخت مالیات در جهت آسایش و رفاه مردم است، تصریح کرد: اگر رضایت مردم را جلب کنیم رضایت خدا نیز جلب می شود.

فرماندار ویژه لارستان افزود: اگرکشور ما فقط متکی به صادرات نفت و گاز باشد،مطمئناً در آینده مواجه با مشکلات فراوانی خواهیم شد، لذا برای استقلال کشور و برای اینکه نگاهمان به خارج از کشور نباشد، بایستی پرداخت مالیات به یک فرهنگ تبدیل شود که مردم اگر مالیات می دهند این برمی گردد به خود شهر و در جهت توسعه و آبادانی منطقه هزینه می شود.

حسنی با بیان اینکه مردم لارستان مردمی با فرهنگ غنی و بالایی هستند ؛ گفت: مردم لارستان همیشه و سر موقع مالیات خود را پرداخت می کنند و در این خصوص مشکلی نداریم، اما بایستی امور مالیاتی هم مراعات چنین مردمی را بنماید و خیلی به آنها سخت نگیرد.

معاون استاندار فارس ادامه داد:درست است که قانون برای ما تکلیف مشخص کرده است، اما در بسیاری از مواقع تدبیر، تعامل و اخلاق خوب خیلی می تواند تأثیرگذار باشد، چون مردم لارستان بخصوص اصناف و بازاریان با دیگر مناطق کشور فرق دارند و حیفم می آید که به آنها فشار بیاید، چرا که چنین مردمی در همة صحنه های ملی و مذهبی حضوری چشمگیر و فعال دارند و  باید به آنها توجه ویژه شود.

در پایان محمدرضا مروج  بعنوان معاون مدیر  کل امور مالیاتی استان در لارستان معرفی گردید. گفتنی است ارتقاء اداره امور مالیاتی لارستان به سطح معاونت اداره کل، با پیگیری های معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ، نماینده مردم لارستان؛خنج و گراش و اداره کل امور مالیاتی استان فارس صورت پذیرفته است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین