چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

اخبار کوتاه ورزشی از گراش

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش چند خبر کوتاه ورزشی ارسال کرده که در زیر می آید: برگزاری بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت ماه مبارک رمضان…

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش چند خبر کوتاه ورزشی ارسال کرده که در زیر می آید:

برگزاری بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت ماه مبارک رمضان در گراش

رییس اداره ورزش و جوانان گراش گفت: بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت ماه مبارک رمضان در گراش برگزار می شود.

احمد حسن نژاد با بیان این مطلب افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش به منظور دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در راستای برآورد مستمر و منطقی از نیازهای فرهنگی و ورزشی این شهرستان، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک با همکاری هیات های ورزشی و شورای ورزشی شهر و روستا اقدام به برگزاری دهها برنامه ویژه در این ایام مبارک نموده است.

وی افزود: برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال، بدمینتون، کشتی و چندین رشته مختلف ورزشی و مراسم ختم قرآن ویژه ورزشکاران همراه با سخنرانی کارشناسان مذهبی و همچنین برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) نیز در محل مسجد مجموعه ورزشی شهدای گراش برگزار خواهد شد.

ساختمان جدید اداره ورزش و جوانان گراش به زودی افتتاح می شود

ساختمان جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش با ۱۰۰ مترمربع زیربنا به زودی افتتاح می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش با بیان این مطلب افزود: این ساختمان با هزینه ای بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و همچنین کمک خیرین در حال احداث است که به زودی افتتاح و آماده بهره برداری می شود.

احمد حسن نژاد اظهار داشت: ساختمان جدید اداره ورزش و جوانان گراش شامل چهار اطاق جهت بخش های ریاست، روابط عمومی، امور مالی، امورباشگاهها، امور بانوان و آبدارخانه است.

بازدید رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش از باشگاه های مختلف ورزشی

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش به اتفاق کارشناسان ورزش این اداره از باشگاه های سوارکاری، کشتی، کونگ فو، تکواندو و ژیمناستیک بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این رشته های ورزشی قرار گرفت.

احمد حسن نژاد افزود: در طول یک سال اخیر ورزش شهرستان گراش پیشرفت چشمگیری داشته است به طوریکه اداره ورزش و جوانان این شهرستان موفق به معرفی چندین ورزشکار رشته های مختلف از جمله سوارکاری و تنیس روی میز به اردوی تیم ملی نموده است که امیدواریم امسال نیز روز به روز شاهد پیشرفت ورزش شهرستان گراش باشیم.

در این بازدید رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش به باشگاه کشتی چهان پهلوان تختی یک آدمک کشتی، ۸ عدد کش و طناب به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و بیست میلیون ریال مبلغ نقدی به حساب هیات کشتی واریز و همچنین به باشگاه کونگ فو نیز ۱۵۰ عدد تاتامی هدیه کرد و به دیگر باشگاه ها در خصوص اهدای تجهیزات ورزشی قول مساعدت داد.

سه ورزشکار گراشی به تست استعدادیابی جهت حضور در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشور دعوت شدند

امیرحسین حسن نژاد، علیرضا احمدی و رضا سوزنده از گراش با ارائه بازی های قابل قبول در رقابت های لیگ باشگاه های کشور به مرحله اول تست استعدادیابی که به منظور حضور در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشور در شیراز برگزار شد دعوت شدند.

در این تست که زیر نظر مسعود مقیم؛ مربی سابق تیم‌ ملی فوتبال رده های سنی پایه ایران برگزار شد، علیرضا احمدی و رضا سوزنده با قبولی در این آزمون به مرحله دوم راه یافتند.

همچنین ابراهیم کامیاب و محسن محمدی هر دو از گراش نیز به تست استعدادیابی فوتبال جهت حضور در تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور دعوت شدند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین