یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

موضوع فلسطین، از مقوله های اساسی جهان اسلام است

فرمانده سپاه لارستان با بیان اینکه جهان اسلام همواره موضوع حمایت از فلسطین را مقوله ای اساسی می داند، گفت: مسلمانان هر سال با برگزاری راهپیمایی عظیم روز قدس موجی از هراس…

روز قدس روز تجسم تاثیر ولایت فقیه در به حرکت وا داشتن مردم، در دفاع از اسلام استفرمانده سپاه لارستان با بیان اینکه جهان اسلام همواره موضوع حمایت از فلسطین را مقوله ای اساسی می داند، گفت: مسلمانان هر سال با برگزاری راهپیمایی عظیم روز قدس موجی از هراس را بر پیکر رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی می اندازند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، امیر جاهدی با اشاره به اثرگذاری لیالی قدر اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از فیوضات این ماه نهایت استفاده را ببریم.

وی با بیان اینکه جهان اسلام همواره موضوع حمایت از فلسطین را مقوله ای اساسی می داند، تاکید کرد: مسلمانان هر سال با برگزاری راهپیمایی عظیم روز قدس موجی از هراس را بر پیکر رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی می اندازند.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص موضوع فلسطین افزود: بنابر فرمایشات رهبری “علیرغم ‌تبلیغات ‌جهانی‌، انتفاضه ‌فلسطین‌ خاموش‌ شدنی ‌نیست‌ و آینده‌ آن ‌همراه ‌با رستگاری ‌و پیروزی ‌است”‌.

این مقام مسئول اشاره داشت: روز جهانی قدس، فرصت نمایش وحدت و همدلی و اقتدار امت اسلام و ملت های مظلوم علیه بنیان های ظلم است و روز تجسم تأثیر شگرف ولایت فقیه در به حرکت وا داشتن توده‌های عظیم مردمی در جهت دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و ارزش های انقلاب اسلامی و ناکام گذاشتن ترفندهای شوم دشمنان اسلام است.

فرمانده سپاه شهرستان، توزیع نشریه، فضاسازی شهر و برنامه های نهضت روشنگری را از جمله  برنامه های تبلیغاتی توسط سپاه ناحیه لارستان عنوان کرد.

وی همچنین از حضور سازمان یافته حلقات صالحین برای شرکت در راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: موضوع حلقات صالحین در طول هفته ی گذشته “تبیین جایگاه روز قدس” بوده است.

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین