یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

انجمن توسعه فارس راه اندازی می شود

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهار داشت:  هم اینک در حال طراحی و راه اندازی انجمنی با عنوان’ انجمن توسعه استان فارس’ با هدف رفع عقب…

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهار داشت:  هم اینک در حال طراحی و راه اندازی انجمنی با عنوان’ انجمن توسعه استان فارس’ با هدف رفع عقب ماندگی های استان در بخش های

مختلف هستیم. دکتر ضرغام صادقی افزود: در این انجمن متشکل از همه جریان های سیاسی چپ، راست و مستقل و افراد توانمند با گرایش های اصولگرا، اصلاح طلب و همه نیروهای ارزشی و دلسوزان نظام و استان در سطوح ملی و استانی در دولت ها و دوران های متفاوت استفاده می شود.

وی بیان کرد: این انجمن تخصصی در استان حول محور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز تشکیل می شود که امیدواریم با این اقدام دین و سهم خود را در قبال توسعه استان ادا کنیم. صادقی اظهارداشت: توسعه استان فارس نیازمند دید همه جانبه افراد توانمند در استان است لذا همه ما در استان فارس موظف به تقویت این انجمن و دیدگاه در استان فارس هستیم.

به گزارش مبلادلارستان وبه نقل از ایرنا وی اضافه کرد : هم اینک عقب ماندگی استان فارس برای همگان آشکار و مبرهن است لذا به دنبال اجرای کارهای ماندگار و حفظ شان وکرامت مردم استان هستیم.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین