شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

انتخاب استاندار حق دولت است

میلاد لارستان: عضو مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه نمایندگان استان به‌دنبال تحمیل گزینه‌ای به دولت نیستند، گفت: انتخاب استاندار حق دولت است ولی نمایندگان نگرانند اگر فردی فاقد…

جعفرپور نماینده لارستانمیلاد لارستان: عضو مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه نمایندگان استان به‌دنبال تحمیل گزینه‌ای به دولت نیستند، گفت: انتخاب استاندار حق دولت است ولی

نمایندگان نگرانند اگر فردی فاقد توانمندی اداره استان فارس و ناآشنا با مسائل انتخاب شود، در عمل با مشکل و توقف روبه‌رو شود که سبب قفل شدن کارها و عدم حرکت رو به جلوی استان می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ جمشید جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لارستان، اظهارداشت: استان فارس با توجه به استعفای استاندار سابق نیازمند انتخاب استاندار جدید است، پس از تماس بین برخی نمایندگان استان فارس و وزیر کشور و رایزنی درباره انتخاب استاندار جدید، رحمانی فضلی خواسته بود افراد مدنظر معرفی شوند تا از میان آن‌ها فردی به‌عنوان استاندار انتخاب شود.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با حضور آیت‌الله ایمانی، آیت‌الله دستغیب و نمایندگان استان فارس برگزار شد، با توجه به ملاک‌هایی از قبیل کار در استان فارس، توانمندی اجرایی و همچنین بومی بودن، در نهایت روی پنج نفر اتفاق نظر شد.

جعفرپور افزود: شب قبل از استعفا ناگهان اسم دیگری از طرف وزارت کشور به گوش رسید که وی نیز تجربه زیادی در کار اجرایی در فارس نداشت و در مواضع سیاسی وی ‌مواضعی تند و خلاف ‌دولت مشاهده شد.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس بیان کرد: مجمع نمایندگان استان فارس وقتی متوجه عدم تحقق تلاش‌ها شدند، با احساس خطر راجع به آینده فارس استعفای دسته‌جمعی خود را به نشانه اعتراض مکتوب و استیضاح وزیر کشور را امضاء کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از آن رایزنی‌های انجام شده با آقای ابوترابی‌فرد و لاریجانی و پس از تماس‌های بین ابوترابی و لاریجانی با معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر کشور اعلام شد که نمایندگان استان فارس بر خواسته خود اصرار دارند که قرار شد فردی به دولت معرفی و در جلسه‌ای با حضور نمایندگان گزینه‌ها بررسی شوند.

جعفرپور با بیان اینکه نمایندگان استان به‌دنبال تحمیل گزینه‌ای به دولت نیستند، اظهار داشت: انتخاب استاندار حق دولت است ولی نمایندگان نگرانند اگر فردی فاقد توانمندی اداره استان فارس و ناآشنا با مسائل انتخاب شود، در عمل با مشکل و توقف روبه‌رو شود که سبب قفل شدن کارها و عدم حرکت رو به جلوی استان می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس عنوان کرد: روی اینکه گزینه انتخابی بومی باشد، اصرار زیادی نیست؛ مهم برای مجمع نمایندگان استان آشنا‌بودن با مشکلات و امور استان فارس است که امیدواریم گزینه‌ای که دولت شناسایی می‌کند فرد مناسبی با این ملاک‌ها باشد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین