شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

دیدار مسئولین NGO های مستقر در لارستان با ریاست دانشکده علوم پزشکی

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی لارستان: در تاریخ ۲۲/۴/۹۴ ، مسئولین NGO های لارستان با ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان…

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی لارستان: در تاریخ ۲۲/۴/۹۴ ، مسئولین NGO های لارستان با ریاست دانشکده علوم پزشکی لارستان دیدار نمودند .

در این دیدار مسئولین انجمن های دیابت و MS ، بیماران کلیوی ، بیماران سرطانی و … ابتدا به تشریح فعالیت های مجموعه تحت پوشش خود پرداخته و سپس مشکلات و کمبود ها را بیان نمودند .

دکتر رئوفی پس از تقدیر از تلاش های انجمن ها ، بیان داشتند : NGO ها به عنوان بال مجموعه و سیستم بهداشت و درمان محسوب می شوند و نقش حمایتی را در خصوص بیماران ایفا می کنند و در این راستا هرگز نباید به حیطه درمان وارد شوند چرا که ممکن است باعث از دست رفتن اعتماد مردم به آنها گردد.

ایشان ضمن تشکر از حضور NGO ها در لارستان و تاکید بر استفاده بهینه از پتانسیل های موجود در انجمن ها ،آمادگی خود را جهت همکاری با این گروه ها اعلام نمودند .

در پایان هماهنگی های لازم جهت حضور نمایندگان انجمن ها در همایش ملی سازمان های مردم نهاد سلامت که مقرر است در تاریخ اول مرداد سال جاری در تهران به میزبانی وزارت بهداشت ، به منظور تقویت مشارکت های مردمی حوزه سلامت و با حضور رئیس جمهور محترم ، دبیر کل محترم سازمان جهانی بهداشت و مقامات ارشد کشور برگزار گردد ، صورت پذیرفت .

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین