جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

7 فرماندار و 54 مدیر دولتی فارس متهم به تخلف انتخاباتی/ ارسال پرونده استاندار فارس به تهران

رییس کل دادگستری استان فارس با اشاره به بررسی پرونده ۲۸۹ متهم انتخاباتی، اغلب متخلفان را مسؤولان و مدیران استانی به همراه فرمانداران اعلام کرد. علی القاصی‌مهر اظهار داشت: یکی از…

رییس کل دادگستری استان فارس با اشاره به بررسی پرونده ۲۸۹ متهم انتخاباتی، اغلب متخلفان را مسؤولان و مدیران استانی به همراه فرمانداران اعلام کرد. علی القاصی‌مهر اظهار داشت: یکی از سیاست‌های قضایی ما پیگیری جرایم و تخلفات انتخاباتی قبل از رای‌گیری، حین انتخابات و بعد از آن بوده است. وی گفت: نتیجه انتخابات هرچه بود اعلام شد و صحت آن هم تایید شده است، اما این به معنای عدم پیگیری تخلفات انتخاباتی نیست.

رییس کل دادگستری فارس با اشاره به ۱۱۹ پرونده تخلف انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا که در حال پیگیری است، ادامه داد: ۲۸۹ نفر متهم شناخته شدند که ۴۱ پرونده در دادگستری فارس و ۷۸ پرونده در دادسرای استان بررسی شده و برای ۸ پرونده قرار منع تعقیب صادر شده است.

وی اتهامات را مربوط به فعالیت‌های تبلیغی غیرمجاز، افترا و خرید و فروش رای دانست و افزود: در ۲ پرونده دادستان اعتراض کرده و در ۱۰ پرونده جزای نقدی، یک پرونده ۶ ماه حبس تعزیری و یک مورد حکم برائت صادر شده است.

القاصی‌مهر خاطرنشان کرد: ۲۳ پرونده مربوط به مدیران دولتی، ۳۱ پرونده تخلف مربوط به مسؤولان استانی و ۷ پرونده مربوط به فرمانداران شهرستان های فارس است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس، رییس کل دادگستری فارس تصریح کرد: گزارشی بر علیه استاندار فارس هم به دستگاه قضایی ارائه شده که برای بررسی به تهران ارسال شده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “7 فرماندار و 54 مدیر دولتی فارس متهم به تخلف انتخاباتی/ ارسال پرونده استاندار فارس به تهران”

  1. محمد علی گفت:

    از روستا تا پایتخت تخلف بود!!؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین