پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح مجموعه ورزشی محبی گراش تا هفته دولت

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی محبی شهرستان گراش در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی محبی شهرستان گراش در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش، حیدرعلی کامیاب در دیداری که فرماندار و بخشدار مرکزی گراش با وی داشتند، اظهار داشت: نهضت خدمت رسانی تعطیل بردار نیست و سعی و تلاش ما بر این است که به تمامی شهرستانها و رشته های مختلف ورزشی توجه داشته باشیم.

وی از اختصاص پانزده میلیارد ریال برای سالن چند منظوره مجموعه ورزشی محبی، سه میلیارد ریال به منظور ساخت زمین چمن مصنوعی در دهستان های فداغ و خلیلی و همچنین تامین اعتبار پس از اخذ کد پروژه جهت ساخت سالن ورزشی بخش ارد، تکمیل ساخت سالن ورزشی دهستان فداغ و ایجاد مجموعه ورزشی در روستاهای تابعه این شهرستان خبر داد.

فرماندار گراش نیز در این دیدار با انتقاد از کمبود تجهیزات و امکانات ورزشی متناسب با شهرستان گفت: امکانات ورزشی گراش متناسب با توانمندی های این شهرستان نیست و برخی از روستاها از نبود فضای ورزشی رنج می برند که این موضوع نیازمند توجه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان استان فارس است.

اصغر فرودی به نبود فضای ورزشی در دهستان های فداغ و خلیلی اشاره کرد و افزود: سهل انگاری برخی از مدیران در گذشته باعث شده است که این روستاها از کمترین امکانات ورزشی برخوردار شوند و ما امروز به جد پیگیر هستیم تا مسوولان ورزشی فارس بیشترین تغییرات را در این حوزه ایجاد کنند و زمینه تحول این بخش نیازمند، اختصاص اعتبارات ملی و استانی است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه ورزش شهرستان گراش یکی از اهداف اصلی ما است، خاطر نشان کرد: شهرستان گراش از نبود یک خوابگاه مناسب جهت اسکان ورزشکاران رنج می برد که این امر مهم و ضروری برای یک شهرستان که پتانسیل بالایی در بخش ورزش قهرمانی و ملی دارد بسیار ناخوشایند است.

فرماندار گراش در ادامه خواستار تسریع تکمیل مجموعه ورزشی محبی شد و بیان داشت: پروژه مجموعه ورزشی محبی یکی از پروژه های است که مردم گراش انتظار بهره برداری از آن را دارند و باید همواره تلاش کرد تا با تشویق خیرین و مسوولان ذیربط، این پروژه مهم و حیاتی هر چه سریع تر به سرانجام برسد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان گراش با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا شهرستان گراش در حوزه ورزش و قهرمان پروری همواره سیر صعودی را طی کند، افزود: سرمایه گذاری برای جوانان در حقیقت سرمایه گذاری برای ساختن جامعه آباد و پویا است.

فرودی در ادامه سخنانش به موفقیت های ورزش این شهرستان توسط ورزشکاران اشاره کرد و گفت: در رشته های مختلف ورزشی آقایان و بانوان، گراش دارای استعداد و مقام برتر است و همواره شاهد حضور جوانان این شهرستان در مسابقات متعدد و کسب مدال توسط این جوانان ورزشکار در میادین کشوری و ملی هستیم.

وی تکمیل سالن سرپوشیده در بخش ارد، تکمیل پروژه و ساخت سالن سرپوشیده در دهستان های فداغ و خلیلی، تکمیل پروژه مجموعه ورزشی محبی گراش، تخصیص اعتبارات لازم برای ساخت مجموعه های ورزشی و چمن مصنوعی در روستاها، تامین امکانات و تجهیزات ورزشی رشته های مختلف را از جمله نیازها و خواسته های جامعه ورزش شهرستان عنوان کرد.

در ادامه عبدالله فضلی؛ بخشدار مرکزی گراش نیز به نیازهای ورزشی این بخش اشاره کرد و خواستار رفع مشکلات ورزشی شد.

همچنین مديركل ورزش و جوانان استان فارس در حاشیه این نشست، طي تماس تلفني در خصوص مسايل ورزش شهرستان، بخش ها و روستاهاي تابعه با رييس اداره ورزش و جوانان گفت و گو كرد.

احمد حسن نژاد در این گفت و گوی تلفنی اظهار داشت: از سال گذشته تجهیزات و امکانات ورزشی را در اختیار هیات‌های ورزشی و روستاها این شهرستان قرار دادیم.

وی در ادامه این گفت و گو از اختصاص تشک تاتامی به سالن ورزشی بخش ارد و سالن کونگ فو گراش اشاره کرد و گفت: زمین فوتبال مجموعه ورزشی شهدای گراش نیز به نورافکن و روشنایی تجهیز شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان گراش ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی شائبه مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، درخصوص وضعیت مجموعه ورزشی محبی این شهرستان نیز خاطرنشان کرد: پوشش داخلی سالن، برق کشی و سرامیک فاز یک این مجموعه ورزشی انجام شده است و امیدواریم با نصب کفپوش، هر چه سریع تر سالن چند منظوره محبی را افتتاح کنیم.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین