جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تجهیز و تکمیل سالن های ورزشی لارستان

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان از تجهیز و تکمیل سالن های ورزشی این شهرستان به دستگاه های سرمایشی و ورزشی خبر داد. محمدحسن طیبی در گفت و گو با…

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان از تجهیز و تکمیل سالن های ورزشی این شهرستان به دستگاه های سرمایشی و ورزشی خبر داد.

محمدحسن طیبی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت: بعضی از  اماکن و سالنهای ورزشی لارستان و بخشهای تابعه که  مشکل وسایل سرمایشی و تجهیزات ورزشی داشتند،  مرتفع شد.

وی افزود: با توجه به تاسیس مجمع خیرین ورزش در سال ۹۵ و انعقاد تفاهم نامه های همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس با مجمع خیرین ورزش لارستان در خصوص تکمیل روشنایی استادیوم ورزشی تختی لار و خرید دستگاه های سرمایشی خوشبختانه با پیگیریهای اداره ورزش و جوانان لارستان هر دو امر موضوع تکمیل روشنایی استادیوم تختی با اعتبار ۱۴۰میلیون تومان و خرید ۱۶ عدد دستگاه های سرمایشی با اعتبار بالغ بر ۱۲۶ میلیون تومان از سوی مجمع و اداره کل ورزش فارس محقق گردید.

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان تصریح کرد: سومین تفاهم نامه در خصوص تعمیر و تجهیز استخر شهر قدیم در دست اقدام و اجرا است.

طیبی اضافه کرد: با کمک و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان فارس وسایل ورزشی برای رشته های توپی و رزمی خریداری و در اختیار هیئتها ورزشی شهر لار، بخشها و روستاهای تابعه قرار گرفته است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین